sâmbătă, 31 decembrie 2011




Priviti anul care a trecut cu sufletul unul om intelept si noul an cu ochi limpezi de copil reflectand uimirea si credinta. Sperand ca ma considerati un prieten al dvs. indraznesc sa va trimit gandul meu protector ca noul an sa va aduca dragostea, armonia, stralucirea si lumina pe care le meritati din plin. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi.

La Multi Ani!

vineri, 30 decembrie 2011




Atenţie, şoferi! Din primăvară, radarele fixe vor funcţiona din nou, în toată ţara !

„Noul Cod Rutier va apărea în perioada aprilie-mai a anului viitor. Noi sperăm ca radarele fixe să fie deja funcţionale la momentul apariţiei noului Cod Rutier”, a spus, pentru RTV.net, Lucian Diniţă, comisar şef al Direcţiei Rutiere.

Repornirea radarelor depinde şi de decizia Ministerului de Interne.

„Am făcut un demers către Ministerul de Interne pentru a se repune în funcţiune aceste radare fixe”, a precizat Lucian Diniţă. Repunerea în funcţiune a radarelor fixe va fi făcută ca şi prima dată, în parteneriat public-privat.

„Va fi un parteneriat public-privat, între primării şi Inspectoratul General al Poliţiei Române. Radarele nu vor fi ale Poliţiei Rutiere”, a amintit Lucian Diniţă.

Până la repunerea în funcţiune a radarelor fixe, tot mai mulţi şoferi vitezomani scapă nepedepsiţi.

„Nu am cifre exacte, dar numărul de amenzi este în scădere faţă de perioada în care radarele funcţionau”, a mai declarat Lucian Diniţă pentru RTV.net. „Depinde de fiecare primărie la ce distanţe vor monta radarele unele faţă de celelalte”, a conchis Lucian Diniţă.

În momentul când radarele funcţionau, şoferii erau pândiţi de peste 130 de aparate pe toate drumurile ţării.

La data de 24 aprilie 2009, după îndelungi discuţii controversate, Poliţia Rutieră a retras avizul de funcţionare a radarelor fixe amplasate în 18 judeţe.

Suspendarea aparatelor radar fixe amplasate a fost cerută din cauza lipsei cadrului legal general de funcţionare pentru aceste sisteme, în urma unor contracte încheiate de primării cu societăţi particulare.

Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice (ANRMAP) anunţa atunci că va cere în justiţie anularea unor contracte privind amplasarea radarelor fixe care nu respectă procedurile de atribuire a contractelor de achiziţie publică.

De atunci şi până în prezent, singurul sistem de depistare a vitezei rămas în funcţiune este cel de pe DN1, care aparţine în totalitate Poliţiei.


Sursa.Rtv

Film de vacanta !

miercuri, 28 decembrie 2011


IL CALENDARIO 2012

Divieti festivi

Il ministero dei Trasporti ha reso noto il calendario con le giornate nelle quali è vietata, per i camion di massa complessiva superiore a 7,5 tonnellate, la circolazione al di fuori dei centri urbani nel 2012. Rimangono naturalmente invariate le deroghe per le tipologie di mezzi e di trasporti che possono circolare nonostante le limitazioni.


Ecco il dettaglio dei giorni di stop:

- Tutte le domeniche dei mesi di gennaio, febbraio, marzo, aprile, maggio, ottobre, novembre e dicembre dalle ore 8 alle ore 22
- Tutte le domeniche dei mesi di giugno, luglio, agosto e settembre dalle ore 7 alle ore 24

-6 gennaio dalle 8 alle 22
-6 aprile dalle 14 alle 22
-7 aprile dalle 8 alle 16
-9 aprile dalle 8 alle 22
-10 aprile dalle 8 alle 14
-25 aprile dalle 8 alle 22
-1° maggio dalle 8 alle 22
-2 giugno dalle 7 alle 23
-6 luglio dalle 16 alle 23
-7 luglio dalle 7 alle 23
-13 luglio dalle 16 alle 23
-14 luglio dalle 7 alle 23
-20 luglio dalle 16 alle 23
-21 luglio dalle 7 alle 23
-27 luglio dalle 14 alle 23
-28 luglio dalle 7 alle 23
-3 agosto dalle 16 alle 24
-4 agosto dalle 0 alle 23
-10 agosto dalle 14 alle 23
-11 agosto dalle 7 alle 23
-15 agosto dalle 7 alle 23
-18 agosto dalle 7 alle 23
-24 agosto dalle 16 alle 23
-25 agosto dalle 7 alle 23
-1° settembre dalle 7 alle 23
-31 ottobre dalle 16 alle 22
-1° novembre dalle 8 alle 22
-7 dicembre dalle 16 alle 22
-8 dicembre dalle 8 alle 22
-21 dicembre dalle 16 alle 22
-22 dicembre dalle 8 alle 22
-25 dicembre dalle 8 alle 22
-26 dicembre dalle 8 alle 22

Film de vacanta !

duminică, 25 decembrie 2011



In prag de sarbatori, cu pacea, lumina si caldura in
suflet, va doresc sa aveti parte de zile minunate, de
un Mos Craciun darnic si bun, sa va bucurati si sa
asteptati anul ce vine. Un an mai bogat in impliniri,
mai inalt in aspiratii si plin de succese. Craciun
fericit si La multi ani!

sâmbătă, 24 decembrie 2011



Sa va fie casa, casa
Cu bucate noi pe masa
Mos Craciun cu sacul plin,
Drumu'n viata cat mai lin,
Bogatie cata vreti,
Sanatate pentru toti,
Iar la anul care vine
Sa va fie si mai bine.


De Craciun este momentul sa uitam de griji si suparari, sa iertam si sa iubim si sa ne amintim ca nu suntem niciodata singuri. Fie ca binecuvintarea Domnului sa se rasfringa asupra voastra si a tuturor celor dragi voua.

A chi sta leggendo questo messaggio auguro ogni bene, un Natale sereno e in allegria con amici o parenti con chicchessia... La vita è una gran cosa e va vissuta al meglio perchè essa racchiude mille colori e sfaccettature... viviamola al meglio e senza rancore perchè in tutto il mondo ci sia più amore. Auguri ancora e baci infiniti a tutti coloro che sono miei amici.

Celui care citeste acest mesaj ii urez numai bine , un Craciun senin si fericit alaturi de prieteni si familie sau oricine altcineva … Viata este o cauza mareata si ar trebui traita in cel mai bun fel , pentru ca este alcatuita din mii de culori si fatete … sa traim la maximum si fara ranchiuna intrucat lumea intreaga este plina de iubire.Salutari inca o data si multe sarutari prietenilor mei .

CRACIUN FERICIT !
BUON NATALE !

Film de vacanta !

marți, 20 decembrie 2011

Obosit, obosit sunt Doamne ,obosit......de fapt aseara , ca am adormit cu Mac-ul in brate la televizor....ufffaaaaa, dar de dimineata eram vioi ca o zvarluga...asa ca am iesit ca din pool cu cotocu' din curte.....animalul ala mai mic bre...Kuga, cafeaua la garaj,controlez bestia si pun cap-compas Merano.

La Zipperl-land era liniste de dimineata, doar vreo 2 cehi prin curte ,toate silozurile libere...numai eu trebuie sa descarc pe banda 2 in mars-arrier....intru fara pb pe fux, dupa ce il fac cap de lemn pe sefu' de tura ....care privea ca vitelul la poarta noua...el intra fara pb a zis cu spatele.....cu stivuitorul !

Ok,scap de casa de nebuni,si pina la Albiano ascult muzica ...incarc pentru Bologna, fac o scurta pauza si pe la pranzul mic,sint din nou pe A22, cu ceva probleme de trafic ,ajung la destinatie, ptr mine un nou depozit...dar aproape de cel vechi,deci ...nopb !

Incarc mere ptr retur in zona Ravenna, primesc o sapcuta cadou ptr colectie....grazieeee ..apoi din nou la drum .

Felicitarile,masa si dansul la Mantova .....webasto-ul functioneza perfect , la televizor am un film bun, plus Mac-ul ...Iphon-ul ....eeeeeee, prea multa tehnologie strica .
Va pupa nenea !

STEFAN HRUSCA - Afara Ninge Linistit !


luni, 19 decembrie 2011

Curios sa vad daca merge webasto-ul , de dimineata nu prea am dat importanta si la restul..adica caseta stanga , unde sint depozitate materialele mele,scule,chingi,etc.
Cind am vazut debandada aia ...organizata ...am crezut ca o iau razna .

Adica, vine meseriasu'...vede care-i defectul, strica casa omului...si la urma arunca totul la intamplare....nu se poate domnule asa ceva, este imposibil...ala era un " beeeep...beeeeppppppppp.....beepppppppppp ".....grazie !



Astazi am un program liber ales ...impus cu forta ....gravitationala , 2 livrari si 3 incarcari ...uffaaaaa, am trecut la coletarie cred...da tot nu-i bine...incarc Pink Lady....hmmmmm, nu femei bre...ce va umbla mintea in paralel cu axul drumului, mere ....pink-ul este o rasa de mar .
Am parte de o repriza de zapada .....o splendoare nu alta , noroc ca era intinsa numai pe 2 km , intre Cesena si Forli....dupa care soareeeeeeee cit cuprinde..da cu dinti .
Si uite asa din loc in loc, ca un greiere vagabond ...cu muzica dupa mine ,reusesc sa fac tot ce aveam programat .

Am plecat sa colindam
Domn, Domn sa-naltam
Cand boierii nu-s acasa
Domn, Domn sa-naltam

Si-au plecat la vanatoare
Domn, Domn sa-naltam
Sa vaneze caprioare
Domn, Domn sa-naltam

Caprioare n-au vanat
Domn, Domn sa-naltam
Si-au vanat un iepuras
Domn, Domn sa-naltam

Sa faca din blana lui
Domn, Domn sa-naltam
Vesmant frumos Domnuluï.
Domn, Domn sa-naltam

Va pupa nenea !

sâmbătă, 17 decembrie 2011





Privarea de somn – un adevărat coșmar

Deodată, auziți zgomotul anvelopelor pe marcajul rezonator de la marginea drumului și vă treziți. Înseamnă că tocmai ați ațipit. Aproximativ 60 de procente din numărul total al șoferilor din Europa au trecut prin asta.

Importanţa somnului nu poate fi sub­estim­ată.

„Somnul este extrem de important pentru ca organismul să fie în formă. Dacă nu dormiţi suficient, vă simţiţi rău, deoarece sistemul dvs. imunitar este afectat. Privarea de somn cronică poate afecta creierul pe termen lung, ceea ce poate duce la depresii, oboseală cronică, obezitate şi boli cardiovasculare”, spune Torbjörn Åkerstedt, cercetător în domeniul somnului şi profesor la Institutul Karolinska şi la Universitatea din Stockholm. Pentru şoferii de vehicule comerciale care petrec multe ore la volan, nu este suficient să rămână treji, trebuie să mai fie şi atenţi şi prevăzători. După ce se instaurează oboseala, sunt afectaţi atât timpii de reacţie, cât şi concentrarea, ceea ce duce la creşterea semnificativă a riscului de accidente rutiere. Cu toate acestea, sondajul „SafetyNet (2009) Fatigue”, efectuat la nivel european, relevă că 60 de procente dintre toţi şoferii de vehicule de mare tonaj au trecut prin stări de somnolenţă la volan.

„S-a dovedit că este la fel de periculos să conduci obosit, ca atunci când ai consumat alcool”, continuă Torbjörn Åkerstedt.

În timpul studiului pe care l-a efectuat, a testat persoane obosite într-un simulator de somn, pentru a vedea cum reacţionează la volan. O observaţie importantă a fost că mulţi dintre subiecţii testului, după ce au trecut prin simptomele clasice de oboseală, cum ar fi pleoapele grele şi căscatul, într-un final au aţipit, adică au adormit pentru câteva secunde – adesea fără să-şi dea seama.

„Pe lângă consecinţele evidente ale adormirii efective, abilitatea de a conduce este afectată în mai multe feluri. Gândeşti mai greu, îţi ia mai mult timp să-ţi aminteşti lucruri, îţi este mai greu să înveţi lucruri noi şi răspunzi mai greu la stimuli simpli. Studiile au arătat şi că nu îţi mai poţi controla emoţiile. Bineînţeles că instabilitatea emoţională este o trăsătură neco­respunzătoare atunci când eşti la volan, deoarece îţi afectează judecata”, explică Torbjörn Åkerstedt.

Somnolenţa la volan nu afectează doar şoferii de autocamion. Dimpotrivă, un studiu finlandez* relevă faptul că şoferii de autocamion sunt mai puţin expuşi riscului de a adormi la volan, comparativ cu ceilalţi participanţi la trafic şi sunt implicaţi într-un număr mai mic de accidente pe kilometru, decât un participant la trafic obişnuit.

Cu toate acestea, şoferii de autocamion conduc vehicule de mare tonaj şi parcurg distanţe lungi în timpul unei curse. De aceea, somnolenţa în cazul şoferilor de vehicule comerciale este un aspect de siguranţă rutieră foarte important.

Acesta a fost principalul motiv pentru care în anul 2007 a fost adoptată legislaţia UE privind timpii de condus şi de odihnă.
„Am salutat noua legislaţie ca pe un bun instrument folosit pentru a împiedica şoferii obosiţi să pornească la drum şi pentru că permite îmbunătăţirea siguranţei rutiere”, spune Antonio Avenoso, director al Consiliului European pentru Siguranţa Transporturilor (ETSC). „Siguranţa a fost de prea multe ori ignorată în favoarea intereselor de afaceri, care presupun o flexibilitate a transportului de mărfuri şi persoane, conform unui or­ar precis, care cuprinde adesea întreaga zi”, ne explică interlocutorul nostru.

Reglementările privind timpii de condus şi de odihnă permit îmbunătăţirea gradului de siguranţă, numai cu condiţia ca perioada de odihnă obligatorie să ofere o relaxare corespunzătoare. Acum zece ani, un şofer de cursă lungă îşi petrecea în medie 3,3 nopţi pe săptămână în cabină. Conform sondajelor Volvo Trucks, astăzi îşi petrece 4,6 nopţi pe săptămână în cabină. Iar când compania a solicitat unui număr de 2.200 de şoferi de autocamion de cursă-lungă să enumere cincisprezece parametri diferiţi din cabină, în fruntea listei s-au aflat relaxarea şi confortul pe timpul nopţii, urmate la mică distanţă de un mediu de lucru confortabil pentru şofer şi de o vizibilitate bună.

Satisfacerea cerinţelor şoferilor privind odihna corespunzătoare este de mulţi ani o prioritate Volvo Trucks.

„Un mediu de lucru atent proiectat este unul dintre punctele forte pentru care Volvo este recunoscut, însă este şi o chestiune de siguranţă, una dintre valorile noastre fundamentale. Un mediu de lucru proiectat necorespunzător afectează siguranţa rutieră, dar un şofer obosit deoarece nu a dormit bine este un fapt şi mai grav”, explică Carl Johan Almqvist, director responsabil de siguranţa rutieră şi a produselor, Volvo Trucks.

Aşadar, rămâne ceva de făcut dacă vă simţiţi obosiţi? Bineînţeles că da, potrivit lui Torbjörn Åkerstedt, cercetător în domeniul somnului.

„Somnolenţa poate fi combătută prin consumul de cafea în cantităţi mari sau prin pauze frecvente. Cu toate acestea, după o pauză eşti concentrat doar pentru încă 15 - 30 de minute şi, cu cât te simţi mai obosit, cu atât vei obosi mai repede după fiecare pauză. Mai mult, este esenţial să recunoşti că eşti obosit, pentru a lua măsuri înainte de a fi prea târziu.”

* Markku Partinen, Kari Hirvonen: Unikuorma. Sforăitul şi apneea obstructivă în somn la şoferii de vehicule de mare tonaj şi efectele privării de somn asupra abilităţii de a conduce. Cercetare şi dezvoltare 1.11.2000-15.03.2006. Raport final.
Calitate mai slabă a somnului cauzată de odihna doar pe timpul zilei
■ Corpul uman are un ritm biologic natural, care induce senzaţia de somn pe timpul nopţii. Prin urmare, somnul pe timpul zilei nu este la fel de odihnitor.
■ Gradul de oboseală este maxim înainte de răsărit, adică între orele 4 şi 6 diminea­ţa.
■ Oboseala excesivă pe timpul zilei poate fi provocată de epuizarea cronică, ca urmare a turelor lungi de lucru sau a timpului insuficient de odihnă, de exemplu.
■ Dacă bănuiţi că somnolenţa pe timpul zilei are cauze medicale, adresaţi-vă unui medic.
■ Studiile indică faptul că somnul poate fi stocat. Este indicat să dormiţi bine înainte de a porni la drum lung.
■ Diminuarea atenţiei: un şofer obosit reacţionează mai lent şi detectează mai târziu situaţiile periculoase, cum ar fi un drum în lucru sau o trecere la nivel cu calea ferată.
■ Oboseala afectează atât abilitatea de a procesa informaţiile, cât şi memoria pe termen scurt.

joi, 15 decembrie 2011

Aseara am fost invitat la Valeriu…la un pahar de vorba…un vinisor romanesc , bun ….asa ca am intrat destul de tarziu pe net, doar da fac un control de rutina pe " Soferii.Ro " si posta electronica, apoi somn de voie .

Astazi este relax,livrez kiwi -ul la o destinatie noua, in zona Legnano, dupa care pe linga Ferrara incarc pere, tot pentru suc , insa cu descarcare maine dimineata .
La destinatie insa …surprize ,surprize, ora 10 pentru livrare…am timp sa fac putina ordine in cabina, apoi un somnic …de frumusete…..descarc si fug spre Ferarra...pe drum ceata cita cuprinde si plictiseala totala.


Pauza de masa, si din nou timp la dispozitie …..profit si scriu blogul off-line, asa ca acasa imi ramine doar sa postez si sa pun pozele....ufffaaaaa, webasto mort la datorie!
La buna vedere !

miercuri, 14 decembrie 2011

Desteptarea este destul de tragica azi, nu prea am chef de nimic, dar nu am ce sa fac …trebuie sa livrez new -jersy la Marengo ,dupa care completez echiparea semiremorcii cu inaltatoare si plec catre Cuneo, sau ma rog prin apropiere.
Cafeaua plus controlul de rigoare al bestiei, diagrama noua si la drum…timpul este potrivnic, numai dupa citiva km incepe ploaia…rece,deasa….sus pe munte deja ninge , dar in cabina este cald si un country lejer….un ambient dupa cere multi ravnesc .

Fara probleme la descarcare, intre timp pe drum l-am recuperat pe Valeriu, un coleg care avea aceeasi destinatie…asa ca mai am cu cine schimba o vorba , la telefon insa, cb-ul sau nu merge .
Pauza de masa decid sa o fac la destinatie, vreau sa profit de razele de soare gasite dupa Asti…un timp super fain, am uitat de ploia rece de dimineata si repriza de pomenire a sfintiilor din calendar …..la montajul inaltatoarelor ….ufffaaa !
Destinatia gasita la fix, insa andrisantu' necunoscut, lipsea numele si nr de la sonerie ….UGO m-a dus la fix, intru in curtea destul de mica, fac o manevra de profesionist, si pun dinozauru' deja in pozotie de incarcare.



Masa , fructe si apa minerala…..apoi o repriza de soare ….ca o soparla adevarata, intre timp taranul meu incarca kiwi , organizat si cu calm , asa cum l-am instruit .
On the road again……piano la Tortona, unde termini ziua cu brio….am cumparat si revista preferata, de fapt una dintre ele, " Truck &Van Drive ", unde apare si poza cu interiorul dinozaurului !

Noapte buna, natiune!

marți, 13 decembrie 2011

Pentru azi , program lejer ...o incarcare dis de dimineata la Brescia, ciment , dupa care o iau usurel catre casa , adica spre garaj , ca trebuie montate perdelele laterale la semiremorca Schmitz...eu am treaba cu o cafea si cu staff-ul din birou .

Livrarea pina la miezul zilei la Pergine...pauza de masa , apoi incarc tot la Pergine...sticle goale...diferite dimensiuni, dar palete duble pe inaltime...ufffaaaa, asta inseamna munca in plus .
Pina la urma , fara probleme, ajung in garaj decuplez nemtoaica ...cuplez italianca , trag un control la incarcatura ...new jersy....dupa care goooo home planet !
Noapte buna tuturor !

luni, 12 decembrie 2011

Ultimul transfer pe anul asta cu casutele mobile, ca pina la urma cit le-am plimbat sint mobile mai rau ca un telefon de ultima generatie ... dar imprevizibilu' astepta dupa colt, modificare de program ....asa ca incep ziua cu o pauza de 3 ore , dupa 3 ore de condus ....program frantuzesc ...!
In Novara,intru ca rapidul in gara mare,fara probleme, astept cuminte politia sa-mi deblocheze intrarea, apoi totul este distractie ,impreuna cu meseriasi de la Timor & Sainz !



De aici stinga -mprejur la Settimo Milanese,descarc cu graba, si o iau din loc , ca am treaba nu gluma...dar ...surprizaaaaaa, trafic ,accident si se duce pe apa sambatei tot programul meu , nu reusesc decit sa faco incarcare , si sa ajung pina la Brescia , Autoparco, unde ramin pina maine dimineata ...masa bogata si tv,internet plus fructe ..combinatie nesanatoasa !



Noapte buna lume !!!

joi, 8 decembrie 2011






Non memoria di un Santo, ricorre oggi: ma la solennità più alta e più preziosa di Colei che dei Santi è chiamata Regina.
L'Immacolata Concezione di Maria è stata proclamata nel 1854, dal Papa Pio IX. Ma la storia della devozione per Maria Immacolata è molto più antica. Precede di secoli, anzi di millenni, la proclamazione del dogma che come sempre non ha introdotto una novità, ma ha semplicemente coronato una lunghissima tradizione.
Già i Padri della Chiesa d'Oriente, nell'esaltare la Madre di Dio, avevano avuto espressioni che la ponevano al di sopra del peccato originale. L'avevano chiamata: " Intemerata, incolpata, bellezza dell'innocenza, più pura degli Angioli, giglio purissimo, germe non- avvelenato, nube più splendida del sole, immacolata ".
In Occidente, però, la teoria dell'immacolatezza trovò una forte resistenza, non per avversione alla Madonna, che restava la più sublime delle creature, ma per mantenere salda la dottrina della Redenzione, operata soltanto in virtù del sacrificio di Gesù.
Se Maria fosse stata immacolata, se cioè fosse stata concepita da Dio al di fuori della legge dei peccato originale, comune a tutti i figli di Eva, ella non avrebbe avuto bisogno della Redenzione, e questa dunque non si poteva più dire universale. L'eccezione, in questo caso, non confermava la regola, ma la distruggeva. Il francescano Giovanni Duns, detto Scoto perché nativo della Scozia, e chiamato il " Dottor Sottile ", riuscì a superare questo scoglio dottrinale con una sottile ma convincente distinzione. Anche la Madonna era stata redenta da Gesù, ma con una Redenzione preventiva, prima e fuori del tempo. Ella fu preservata dal peccato originale in previsione dei meriti del suo figlio divino. Ciò conveniva, era possibile, e dunque fu fatto.
Giovanni Duns Scoto morì sui primi del '300. Dopo di lui, la dottrina dell'Immacolata fece grandi progressi, e la sua devozione si diffuse sempre di più. Dal 1476, la festa della Concezione di Maria venne introdotta nel Calendario romano.
Sulle piazze d'Italia, predicatori celebri tessevano le lodi della Vergine immacolata: tra questi, San Leonardo da Porto Maurizio e San Bernardino da Siena, che con la sua voce arguta e commossa diceva ai Senesi: " Or mi di’ : che diremo noi del cognoscimento di Maria essendo ripiena di Spirito Santo, essendo nata senza alcun peccato, e così sempre mantenendosi netta e pura, servendo sempre a Dio? ".
Nel 1830, la Vergine apparve a Santa Caterina Labouré, la quale diffuse poi una " medaglia miracolosa " con l'immagine dell'Immacolata, cioè della " concepita senza peccato ". Questa medaglia suscitò un'intensa devozione, e molti Vescovi chiesero a Roma la definizione di quel dogma che ormai era nel cuore di quasi tutti i cristiani.
Così, l'8 dicembre 1854, Pio IX proclamava la " donna vestita di sole " esente dal peccato originale, tutta pura, cioè Immacolata.
Fu un atto di grande fede e di estremo coraggio, che suscitò gioia tra i fedeli della Madonna, e indignazione tra i nemici del Cristianesimo, perché il dogma dell'Immacolata era una diretta smentita dei naturalisti e dei materialisti.
Ma quattro anni dopo, le apparizioni di Lourdes apparvero una prodigiosa conferma del dogma che aveva proclamato la Vergine " tutta bella ", " piena di grazia " e priva di ogni macchia del peccato originale. Una conferma che sembrò un ringraziamento, per l'abbondanza di grazie che dal cuore dell'Immacolata piovvero sull'umanità.
E dalla devozione per l'Immacolata ottenne immediata diffusione, in Italia, il nome femminile di Concetta, in Spagna quello di Concepción: un nome che ripete l'attributo più alto di Maria, " sine labe originali concepta ", cioè concepita senza macchia di peccato, e, perciò, Immacolata.



O scurta pauza,sarbatoare si restrictie ...se reporneste maine !!!

luni, 5 decembrie 2011

Dupa huzureala din week-end, am luat-o din nou din loc…directie Milano, nu mai spun ca sint plictisit de ruta asta , dar asta este viata, daca sint predestinat sa intru prin toate pietele si stradutele italiene.
Un balamuc de nedescris,am plecat mai tarziu…din cauza programului celor de la Timor & Sainz,si ei sint in intarziere…descarc fara tragere de inima ,dupa care cu cintec inainte mars,insa am noroc si dau de un accident la Certosa,decid sa intru direct in parcare si la somn .

Dupa odihna …munca , schimb semiremorca ,si pun cap-compas Vigevano…dar cum la miezul zilei toata lumea maninca ,eu de ce as shimba regula…numai ca nu prea gasesc un loc ca sa opresc, asa ca decid o stationare romaneasca, adica pe marginea drumului .

Intru din nou cu alai in piata, de data asta sint citiva dubari care imi stau in cale…TNT si DHL…daca dadea Dan 16 tone peste ei iesea al 3 -lea razboi mondial.

Dupa ce termin cu incarcarea celor 12 casute plus stivuitorul, ies fara probleme din oras, uffaaaaaa,pina la anul nu mai vreau sa aud de el.

Pe drum dau si de o fantasma …..nu conteaza frigul de afara ..fusta scurta ,mintea la fel ......ajung la locul de stationare al Schmitz-ului ,agat Rao-ul si o tai catre Bergamo,deja este tarziu …sper sa gasesc loc de parcare in seara asta,ca de ajuns acasa nu se mai pune problema .
Noapte buna natiune !

sâmbătă, 3 decembrie 2011

A inceput sezonul targurilor de Craciun,si conform obiceiului am colindat deja prin ele ...imi place foarte mult atmosfera si de ce nu ...e singurul loc unde redevin copil !
Bolzano ziua si Trento noaptea !










Asadar daca ati fost cumintei pregatiti ghetutele ......daca nu ,vine el mosu la anul !

vineri, 2 decembrie 2011

O vizita in Sud Tirol....aer curat si rece, se simte deja sosirea iernii.
Impreuna cu Gelu si Marian, livrez tuburile alea pentru un santier ...se construieste un centru comercial ...ufffaaaa, in loc de fabrici si uzine ...pai de unde bani pentru shopping ?





Din nou trebuie sa demontez pentru descarcare,azi insa ambele laturi,noroc cu Marian care imi da o mana de ajutor...normal, este semiremorca lui .
Am dupa aceea sa descarc tipperul cu clinker,decuplat in garaj, dar inainte de asta pauza de masa la Mezzolombardo...pina pe seara am timp sa reincarc tipper-ul si semiremorca mea, pe care o recuperez dupa mai bine de o luna de pauza .
Va urez un sfarsit de saptamina cit mai placut !

joi, 1 decembrie 2011

Din nou la drum, pe strazile unei tari straine, blestemata asta de ceata si umezeala imi strica buna dispozitie, si pina la Milano nu prea am chef de vorba, cu nimeni ,nici la telfon nici pe cb .


Livrare rapida,din nou in trafic . si cum aveam deja intuit,haosul este instaurat pe tangentiala de vest ,las o ora ptr 7 km, se poate si mai rau .dupa care schimb Rao cu Schmitz....trebuie sa ajung la Vigevano, in piata centrala a orasului.
Grande Leonardo cer scuze ca am profanat piata cu dinozauru',dar nu aveam un alt mod de descarca casutele .....proiectul pietei a fost intocmit de Leonardo DaVinci ...scuze din nou maestre !




Lumea este curioasa,inca de la intrare pe contrasens...pensionarii sint nelipsiti,intrebari la foc automat si raspunsuri cu zambetul pe buze,ar trebuii sa fac o zi speciala cu toate intrebarile primite in aceasta campanie .
Cum termin cu descarcatul, ies la fel cum am intrat ...cu alai , apoi direct la settimo,unde schimb din nou semiremorcile...returul il am pe linga Bergamo, tuburi de ciment pentru Vipiteno .
O sa cam transpir azi,trebuie sa demontez o laterala de semiremorca pentru incarcare ,noroc ca este totul prevazut cu balamele .
La buna vedere !


Astazi 1 Decembrie ,este ziua nationala a Romaniei ,nu va umplu capul cu sloganuri si demagogie politica,cum se poarta la astfel de manifestari, va spun doar atit:

La mai mare popor roman ,sa ai parte de sanatate si liniste !



La multi ani Romania !