marți, 27 martie 2012

Deabia astept sa scap de incarcatura asta de kiwi,nu de alta , dar am in fata 2 camioane, si astazi mi se pare ca nu ajung acasa ....ufffaaaaa, se doarme la pension .
mai o gluma , mai o poza , cu chiu cu vai pe la pranzul mic m-a pun in miscare ...trebuie sa urca catre cariere, dar in ultimul moment ,schimbare de program ....tot in cariera , dar la una mai indepartata ...ca Dino e a devenit velociraptor .

Urc un deal cobor o vale...si iar urc....nu este greu, numai plictisitor , cunosc drumul asta cu ochii inchisi ...iar pina la Padova am destul timp sa filozofez si sa fac planuri ptr seara ...meniul adica .

la Travesio nu am probleme , numai ca seara vine cu pasi de ...pisica , eu alerg catre casa ,dar nu reusesc decit pina la Vidor ....deschid bucataria de campanie si trec la un nou episod din seria " Bucataru' kung-fu in parcare " !
Noapte buna natiune !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu