vineri, 9 martie 2012

Buon fine settimana ....imi vine sa strig de dimineata , dar mai am si ziua de azi de completat....imi revin incetisor cu un program de maistru , plec la 6.30 din garaj , nu am de ce sa ies mai devreme , santierul de dupa amiaza nu il misca nimeni din loc , iar in fata mea am 10 camioane la descarcat ...deci .....uraaaaaa, azi imi fac de cap !

Plimbare nu alta, muzica buna , cafea la fel, poze pe masura ...pauza fara probleme , masa de pranz gustoasa...filmul de rigoare la tv ....parca nu prea se potriveste cu descrierea neagra a meseriei de sofer .




Fiecare spune ce vrea , si scrie cum il duce mintea .....livrez fara probleme si am timp sa urc in cariera pentru a incarca bestia ...luni incep cu porturile ....Ravenna mon amour ...sosesc !
Un week-end pe cinste ,tuturor !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu