joi, 15 martie 2012

Ce bine este sa dormi ca un om normal pina la 6.30 , fara asa te trezesti cu noaptea-n cap si o iei de nebun pe autostrada....dino asteapta cuminte in garaj , eu imi savurez cafeaua...cu eleganta ajung la destinatie....primul azi....descarc toata marfa si reincarc alta ...cu destinatia valea Soarelui ...superrrrr, era ceva vreme de cind nu intram pe valea asta .
Gasesc doar un taran cu tractorul care merge in treaba lui....insa vede ca a facut o frumoasa colona in spate, trage pe dreapta regulamentar ...uite nene ca taranul cunoaste legile mai bine ca unul abia iesit din scoala ....bravo lui !

Din nou grabit,din nou in intarziere .....cind se termina saptamina asta ,fac chef ...sincer va zic, ca am obosit sa tot alerg de ici pina colea ...reintru in garaj , decuplez Rao-ul si cuplez un Acerbi ...tipper-ul meu preferat , apoi la galop .....directie Pordennone, ma rog prin imprejurimi...masa de pranz este planificata la Conegliano....ochiuri la capac, branza si lapte proaspat ...desert pere si ciocolata .

La fabrica trec ca gasca prin apa ....timpul necesar pentru incarcare ,o vizita la masina de cafea ...intre timp sosesc ordinele ptr maine , Milano ....sun clientul ptr detalii si plec multumit catre casa ....cind ajung las tipper-ul si recuplez coada aia lunga .....am o jumatate de macara incarcatura .
Va pupa nenea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu