miercuri, 7 martie 2012

Cine se trezeste de dimineata.....asteapta toata ziua , este noua varianta a binecunoscutului proverb, nu pot spune ca fost inventa la noi, pentru ca are corespondenta in mai toate limbile europene.
La 7 fix eram la poarta clientului....pauza totala , nimeni si poarta incuiata , poate o sa vina in citeva minute , nu imi fac prea mari probleme, dar ....alea citeva minute au devenit vreo 30...uffffaaaaa, uite domnule cum se duce timpul meu.
In sfarsit soseste si omul meu, isi cere scuze...eu cam marai si trag bestia in mijlocul curtii, deschid pe amebele laturi si il las sa isi faca treaba , intre timp demontez obloanele centrale, fiindca azi am nevoie de toata suprafata de incarcare .

Gata cu marfa , imi trage un autograf si o pot lua din loc ,intru in contac cu colegii mei, Nicu si Costel ,sint in zona si vor participa si ei la operatiunea de transport de azi ...sau de maine ,ca nu se stie niciodata .
Ajuns la destinatie, un cartier aproape de zona centrala in Milano,constat ca macaraua turn era inca in picioare , asta inseamna ca vom avea de asteptat ...ufffaaaaa, ordine interioara, citeva sandwich-uri , o cafea si un film bun .

Timpul trece ...leafa merge ...colegii mei au plecat deja , eu am ramas ultimul samurai ...ca imi vine sa-i casapesc pe astia , noroc ca soseste ultimul mohican ...Massimo si imi tine de urat pina la 17 dupa amiaza .
Plecam in tandem , oricum nu se ajunge acasa in seara asta ....o sa tragem la o trattorie undeva , pentru pauza, ca de restul are cine sa aiba grija .
Noapte buna natiune !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu