luni, 12 martie 2012

Incepe o noua saptamina ,sper sa fie mai linistita ....fara bataie de cap ...eheeeee, ce spui bade, pai ce lucrezi la banca , o sa ramai cu speranta pina la urma , ca deja livrare cu surprize ne asteapta ....in curte unei vile ...cum dreq intru eu acolo cu dinozauru', ramine de vazut .
Cafeluta si controlul , apoi la drum cu fanfara lui Andre'...dirijorul , mai o gluma pe cb,mai o injuratura ...alea nu lipsesc niciodata, si le auzi in citeva limbi , ce sa zic, ajung la destinatie in avans , trag la parcare si ....salt inainte leat ..direct in pat , nu strica un pui de somn .


Vine si clientul meu pina la urma, vede bestia si se schimba la fata ....pai eu asteptam un autotren ...cind s-o coace , vine primul ...da sint probleme sau ce ...il pun in dificultate .
Pai hai sa vezi, si urc la el in masina pentru o recunoastere in teren ...imi lipsea machiajul de lupta si tinuta de camuflaj , vad ca nu este dificil dar nici usor , grija la oglinzi si putin spatiu de manevra , dar se rezolva , ca de aia sintem profesionisti .
Scap de incarcatura destul de repede, nu fac poze , ca nu imi permit ,este proprietate privata si nu am chef de discutii ,dupa care pun cap compas catre Ravenna...gasesc un bordel la Bologna ...coada la incarcat , in schimb ma distrez cu camera prin port .


Masa de pranz , o cafea tare si go home bre , ca se face tarziu ...maine se livreaza de dimineata ...apoi se anunta o cursa pe cinste .....nationale si scurtaturi ....sa vezi balamuc .
Noapte buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu