vineri, 16 martie 2012

Obisnuit toata saptamina cu un program lejer , de dimineata a fost cam dura....apa rece ....cafeaua prea fierbinte ...muzica la radio un dezastru ..ufffaaaaaa, in sfarsit am acceptat situatia , noroc ca pina la Milano a mers totul struna , sau aproape,nu am gasit balamuc pe tangentiale, deci am ajuns in timp util la livrare ,dupa grafic .

In 10 minute eram deja pe picior de plecare , cer confirmarea de traseu la dispecer ,intru in autostrada si pina la Cremona ma las purtat de ginduri ,muzica si melancolia de primavara ....ajung la fix pentru o gustare inainte miezul zilei ....pauza obligatorie,la casa de plata erau " contabili " ocupati , am avut noroc ...trag la poarta clientului , si sper sa termin inainte de 12 ....am noroc , incarc imediat , asigur marfa , si o iau catre casa ....ma rog, catre valea mea preferata ...se putea sa nu ajung acolo si vineri .

Toata lumea multumita , eu la fel ...ajung in garaj la o ora decenta , trag in a doua linie de plecare .....documente ,o cafea ....dupa care incepe weekend-ul .
Toate cele bune !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu