miercuri, 14 martie 2012

Sper ca si azi sa fie la fel ca ieri, fara probleme sau surprize .....dar se pare ca 14 este ziua cu ghinion luna asta ,ironic spus ghinion, nu am patit nimic, doar ca am pierdut timp pretios .

Dupa prima livrare-incarcare de dimineata, unde am avut de asteptat ....ma trezesc cu o locatie unde eu cu dino nu avem ce cauta , dar obisnuit cu toate ciudateniile acestei meserii nu fac caz, si urc in varful dealului, ca este sub 1000m , unde amicul meu de la Tres', ca este responsabil in toata zona, vrea sa puna bestia la incercare ....la cura de slabit adica, ca altfel nu se putea trece printre casele din sat .

Partea haioasa a fost o babuta care locuia acolo...ce maica ,ti-e frica sa treci ?.....nu mamaie ,zic eu , mie ca largesc strada si iti fac balcon la un perete .....maica sa nu incerci ca imi darimi casa , si ce mai las la nepoti ....am ras pe saturate cu cativa tarani care au iesit dreq stie de unde , dar curiosi nevoie mare .

In final, stinga-imprejur si se descarca in strada ....imi pun manusile cele noi ...albe si dirijez traficul .....i-a gasit pe toti sa plece la oras la ora asta ...ufffaaaaa.

O cafea la barul vanatorilor de munte , apoi scap cu toata viteza la vale...am de alergat azi , sa recuperez macar ceva din timpul pierdut ....incarc in alt varf de munte , cobor la o cafea si un sandwich la Trento ....la Desenzano dorm , ca face bine la sanatate si cind suna de 15 ....hahahahaah, ca la fabrica , intru si eu la destinatie cu incarcatura mea de pietricele .

De aici pina urmatoarea destinatie am vreo 40 km, o nimica toata ,numai sensuri giratorii si potecute ...dar macar este frumos afara ...o dupa amiaza pe cinste .

Ajung tarziu in garaj, dar tot tarziu o sa plec maine ... noapte buna natiune !


Din cauza unei erori iremediabile a softului, ziua de marti apare aici !



Marti 13 .....apara si pazeste ....se spune in popor , dar eu am avut noroc azi, o sa-l pun la loto pe 13 asta .
De dimineata am ajuns la fix cind responsabilul deschidea poarta depozitului, aha semn bun zic eu, trag in curte ,el soseste cu stivuitorul ,face schimb de citiva paleti ,imi prepara documentele si o iau din loc.
Prima parte a mers bine, sa vad acum cum o scot cu cel de la Tres',ca are o pozitie superba ptr descarcare , nu intra decit o septica acolo, dar de fiecare data tine sa-mi spuna ca au intrat toti ....la apa poate ca ramai fara cont la banca ptr a platii daunele la camion .
In final descarca in parcarea externa, eu intorc in piata satului, si imi iau picioarele la spinare catre Riva ,schimbare de program , imi convine de minune ... poate ajung inainte de pauza de pranz...a lor, ca a mea o sa fie la +1 , altfel nu ajung la nici un rezultat azi .
Timpul este super,cald, soare incarc si plec catre andrisant ....am parte si de o intalnire de gr 3 , Carlo, amic si fost coleg , 5 minute de taifas ,apoi gata ...go to ....Bovolone ...pe cimpiile veronese .
Dupa cum era programat,ajung in parcare , trag la umbra si imi pregatesc pranzul...am timp berechet ptr pauza pina vin meseriasii la depozit ...maninc bine, beau un lapte la final si cind eram gata cu bucataria se deschide poarta , mai bine de atit nici ca se poate .
Cum scap de incarcatura , il pun pe Ugo la treaba , am o locatie noua pe linga Vicenza, strada pina acolo nu imi pune probleme,cunosc toate scurtaturile pe nationale...imi aduce aminte de acasa...gasesc fabrica in 3 sec ....si cit ai juca o repriza de fotbal, sint deja din nou la drum ....catre casa de data asta ...muzica si voie buna .
O seara frumoasa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu