sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Drive & fun !

Bine ca numai ploua , ninge insa ....pe munte sus , si pe A22 deja se arunca sare pe carosabil ....uffaaaaaa, chiar vine iarna bre !
 Livrare la Bressanone ,cu calm si rabdare sint deja al treilea , dar nu imi fac probleme , am o zi cit de cit normala , dupa aia trag o fuga in cariera , incarc material pentru o fabrica de ciment .....calcar ,de ...dupa care fuga ,fuga la Vicenza ...nelipsitii pereti pentru Capriana , ce plictiseala .
Noroc ca il am pe al mic ci mine , cel mai tanar coleg ,pot sa fiu tatal lui ....este un pusti de treaba si invata repede .....chiar imi place sa lucrez cu el .
 La Capriana, santierul este un furnicar , spatiul de manevra s-a cam dus ....se pregateste deschiderea unei benzi de circulatie ....doamne ,ce nebuni ...iti imaginezi traficul in mijlocul unui santier ,redus la o singura banda ?
 Cine scapa primul , are noroc , asa si eu ....fuga la San Mauro si apoi spre Rovigo , cu un retur de fructe ....era timpul sa schimb meniul ...numai ca , la destinatie dau peste un alt coleg ....mai frate , cati sint azi pe aceeasi lungime de unda ?
 Timpul trece , leafa merge , ajung acasa cam tarziu , dar plec dimineata la fel de tarziu ....pauza este sfanta ....dar si restrictia de la 16 imi da de gandit , dupa un pic de socoteli ajung la concluzia finala , se doarme la Brescia , apoi cu calm o luam spre casa .
Seara vine repede , in parcare , cu al mic si un coleg de la Cuneo , bucatareala printre picaturi si un somn pe cinste ....la tv nu am vazut mai nimic , maine este restrictie din nou ,dar ajung acasa dimineata , iar vineri ...se livreaza fara probleme, numai ploua ,numai ninge ...iese soarele .
 Week-end pe cinste !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu