luni, 22 decembrie 2014

Bun venit in Romania !

Bine ati venit in Romania , asa se poate citi la intrarea in tara prin punctul vamal Nadlag ... as putea insa paragona acesta urare cam asa ... Bun venit in Romania ... de la vama incepe tigania , ca de asta ai parte .
Mizeria este omniprezenta , cozile la baracile de tabla pentru platirea taxei de drum iti aduc aminte de regimul trecut ... mocofania si marlania operatoriilor vamali , care de cand numai au parte de spaga sint mereu nemultumiti .
Deci , mi-am preparat toate actele , opresc la control ...Iosca baci si nea Gheorghe cu caciula mare , le dau respectivele documente , din intamplare pasaportul lui Jack era primul ... da-mi domne' actele persoanelor nu ale animalelor ... am crezut ca-l pocnesc instantaneu , noroc cu Iosca baci , care a dat dovada ca este mai inteligent si mai bine pregatit .
Dupa ce au controlat actele , l-am intrebat pe " animal " ce l-a deranjat ?
Nu a stiut sa raspunda ... Bine ati venit in Romania !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu