luni, 17 octombrie 2016

Marea lehamite !

Marea lehamite ... doua cuvinte pe care nu as fi vrut sa le scriu niciodata .Doua cuvinte care definesc starea mea de spirit din ultimul timp .
Doua cuvinte pe care le detest , dar le scriu cu pofta .
Cu aceeasi pofta cu care imi vine sa dau dreq tot , sa pun punct unei aventuri inceputa ani in urma , sa-mi bag ceva ...in cel mai pur stil romanesc si sa nu privesc inapoi.
Si totusi ceva imi dicteaza sa nu fac asta , sa tolerez , sa iert ,sa merg mai departe ...a dreq pasiune , numai asta este de vina sau numai ea ma face sa stau stramb si sa judec drept .
Ok, de dragul lui T-Rex , si din respect pentru cei care cred in aceasta " marca " o sa merg mai departe ... fara sa-mi schimb atitudinea fata de munca mea , dar ...dupa cum intotdeauna exista un dar ...toate in lumea asta au o limita .
Sper sa nu ajung niciodata la limita !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu