luni, 20 martie 2017

Work in progress !

Mai frate pina acum am crezut ca le-am cam vazut pe toate in lumea asta, sau ma rog marea majoritate ... dar astazi am mai trait sa vad alta . Intr-o fabrica oarecare , unde din intamplare am mareeea onoare sa prestez activitate de transport , si unde regulile de protectia muncii au devenit o obsesie a conducerii , omul mobil ... adica motostivuitoristul de , un tip care vorbea de parca avea prune in gura , intr-un vadit accent regional ma intreaba discret ... ai manusi de protectie ? Raspund in mod civilizat , dar pe un ton ferm ... am bre vre-o trei perechi prin camion , dar nu vad rostul intrebarii ? Pai imi explica el , si imi arata ca are manusi in timp ce conduce stivuitorul , trebuie sa le porti cind esti in zona de incarcare . Ma rog , am inteles , dar pentru care motiv taica ? Iarna a trecut , in hala intru cu semiremorca deja pregatita pentru incarcare , trebuie sa stau ori in cabina ori la " coltul rusinii " intr-un patrat vopsit cu galben ... hihihihi , mai rau decat la arestul garnizoanei , si trebuie sa am manusi in maini . Nu ca asta le intrece pe toate . Chem un iResponsabil sa ma lumineze ... ca de , astia inventeaza cate una pe saptamana . Vine badea si imi confirma ca o sa fie obligatoriu in curand , dar ca au decis sa aplice mai devreme regula . Ma uit in sus , nu imi aduc aminte ce sfant este azi ... ca de pomenit l-am pomenit sigur si urc in cabina mai batran cu un an . Nu , cu doi , ca erau doi imbecili !
Va pupa nenea !

P.S. Nu pot sa public poze din incinta cu pricina , dar va pun o pereche de manusi de toata frumusetea .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu