vineri, 23 iunie 2017

A murit Costel !

Imi vine in minte un fragment din viata mea petrecut aproape 40-42 de ani in urma ... eram precum Creanga ,la matusa pe acoperisul fanarului unde erau aplecate cateva crengi groase ale unui dud mare si batran ... era slabut si inalt cu o pata pe obraz , nu parea de la oras , mai degraba se ferea sa para ... eu sint Costel ... asa am facut cunostinta .Probabil ca ne cunosteam mai de mult , familia era destul de mare , rudele se cunosc pe indelete . Copilaria a trecut , ne-am reintalnit la liceu ... sau prin discotecile din zona noastra ... au aprarut copii si primele fire albe ... insa el nu a renuntat niciodata . A muncit pentru familia sa ... pentru viitorul lor . Astazi a plecat dintre noi , prea devreme insa ... mult prea devreme ! Nu te vom uita niciodata Costel Stan !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu