sâmbătă, 4 noiembrie 2017

Cum se opreste timpul ?

Timpul ... opriti timpul ! Era o melodie cintata de Corina Chiriac cu multi ani in urma , o melodie frumoasa si fredonata de mai toti. Cum sa opresti bre timpul ? Nu se poate , iti raspunde in mod logic creierul ... asta daca esti sigur ca ai in dotare asa ceva , altfel o sa ramai ganditor o lunga perioada ... cum se opreste timpul ? Nu am luat-o razna , nu inca , dar nu stiu cum dreq azi este luni si maine vineri ... alerg de dimineata pina seara , am devenit o specie de robodriver telecomandat in mod wirelles de la sediu' ... pffff , nu mai poti avea nici macar opinie personala , primesti raspuns la orice intrebare ... cum se opreste bre timpul asta ? Vreau sa am mai mult timp pentru mine , pentru familie ... pentru Jack ... tibetanul meu iubit ... cred ca m-am cam saturat de capitalism si vreu inapoi in comunism . Clar este un singur lucru , imbatranim incet si sigur !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu