miercuri, 25 aprilie 2018

Truck day South Tyrol 2018 !


O imagine care spune totul , emotia de a urca pe acel podium original ... felicitariile din partea celor prezenti , aplauzele din partea publicului si unicul gand care iti trece prin minte ... am castigat ! Da , am castigat locul 2 la categoria Volvo Trucks , eu si T-Rex / Editie speciala limitata Volvo Trucks Italia 40 ... am castigat un premiu care vine dupa ani de zile de munca , ani in care am dus o lupta pentru a impune un nivel de pregatire profesionala , un sablon pentru cei tineri , o imagine ... imaginea unui sofer profesionist , determinat sa-si faca meseria cu respect si pasiune ! Multumesc tuturor pentru sustinere , multumesc staff Gottardi pentru increderea acordata ... multumesc familiei mele pentru rabdarea cu care suporta aceasta pasiune a mea .




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu