sâmbătă, 16 martie 2019

Week in progress !


Vine primavara sau nu vine ? Ca sa stiu cum dreq sa combin hainele , ca imbracat mai gros transpiri si racesti , imbracat subtire tot racesti , deci mai bine dezbracat ca se adapteaza organismul la mediu si se descurca singur. Mai in gluma mai in serios a trecut saptamana nu stiu cand , dar stiu cum ... pai la munca desigur , cum altfel . Acum vine weekend-ul si ne amagim cu relaxul prin casa sau la cumparaturi , ca de , si ala tot relax este ...financiar .Aveam un scop astazi , sa-mi schimb o pereche de jeans pe care i-am cumparat fara proba ...hihihihhi , se vede ca in iarna asta am cam pus un pic la talie , ca eram precum un streaper concediat numi bun de trimis sa faca trotuarul ... expresie uzata de draga mea 1/2 .Schimbati pantaloni am luat-o usurel prin oras catre casa , mai casti gura la o vitrina , la o pereche de jeans feminini in trecere ce sa zic , parca pina la urma imi pare bine ca vine primavara . Voi ce parere aveti ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu