sâmbătă, 6 aprilie 2019

Week in progress !

Mai frate , cred ca am imbatranit , mai am putin pina la 50 , altfel nu imi explic cum dreq nu mai pricep cerintele de la locul de munca ...sau invers , aia din birou pricep din ce in ce mai putin din ce se intampla in lumea reala . Lumea aia unde esti un pion , pe o tabla de sah si trebuie sa ai grija de rege si regina ascultand de indicatiile unui nebun si mai trebuie sa te feresti si de papitoii pe post de turnuri care trag sforile si la stanga si la dreapta . Sa va moara capra bade ... ca eu inapoi nu dau , nu am cum bre ...regula jocului au facut-o alti !
In rest toate pk saptamana asta .tot prin noroi am umblat , asa ca sa nu uit de unde vin ,cica este reeducativ pentru ca eu am devenit recalcitrant . A innebunit lumea bre ,zau !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu