marți, 31 martie 2020

O lume nebuna ..nebuna ...nebuna !


A trecut ceva timp de cand nu am mai scris ...am degetele amortite , noroc cu tastatura pc-ului ... nu vreau sa fac pe lupul moralist dar am ajuns in 2020 si nimeni numai pricepe nimic .
Ce se intampla cu noi ?
Cu voi ?
Cu mine ,cu tine ?
Numai avem incredere in nimeni.


In prieteni,colegi ...propriul guvern ne minte , ne insela cu buna stiinta , fac doar afaceri personale sau de clan .
Unde se va ajunge ?
O sa zica cineva ...Bravos nene , te-ai trezit si tu acum .
Da m-am trezit si vreau sa stiu in ce directie ne indreptam .
De buna seama in directia gresita , dar numai are importanta raul a fost deja facut .
Ramane sa stabilim cum vom face de acum inainte , ce vom face pentru fii nostri , fii lor si asa mai departe .
Lumea pe care am cunoscut-o pina acum s-a schimbat , si continua sa se schimbe in fiecare zi cu acceptul sau fara acceptul nostru .
La buna vedere !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu