joi, 16 aprilie 2020

Week in progress !

Buna ziua dragii mosului ,ce mai invartiti voi? Ca eu m-am plictist saptamana asta.
A dreq saptamana , are doar 3 zile lucratoare acum cu ciuma lu' Caragea . A , am gresit e a lui Covid 19, cine o mai fi si asta ca nu vreau sa-l cunosc .
Deci cum am spus mai sus , marti am luat-o asa catinel din parcare ca de dupa 3 saptamani de stat degeaba nu prea mai esti in forma , si nici organele lui T-Rex nu este bine sa le fortezi . Nu rade bre , organele de miscare , ca numai la prostii va ganditi . Deci marti ,miercuri si joi am invartit rotile si din nou pauza ... hmmmmm , nu cumvaaaaa, carevaaaa ... nu ca nu vreau sa fac supozitii aiurea , dar am asa un gand care nu-mi da pace ...deci ce mai tura vura ,cine limba lunga are ... are .


Am zis si gata .
Cu ozonu' cum stati ? Noi perfect , s-a facut dezinfectie la balaur .
La buna vedere kids !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu