luni, 26 martie 2012

A sosit primavaraaaaaaaaaa , nu este nici-un dubiu, florile sint peste tot, pomii incep sa -si arate culorile ...iarba verde iti face pofta de un picnic...a mai trecut o iarna din viata noastra .

In ultimul timp am fost cam expeditiv in postari, recunosc,poate am avut, sau nu am avut motive ...oboseala , stress...astenie de primavara sau ultimele schimbari la locul de munca , cine stie ...cind se mareste " familia " , un pic de gelozie se resimte , dar sper sa fie totul in regula ...macar ca pina acum .
O sa pun si poze cu ultimele camioane sosite, sint inca in faza de inscriere,revizie,montaj aparatura de bord si control ....sint toate Iveco , deci total neinteresant pentru mine ....au fost bine intretinute , deci nu sint noi ...dar toate la timpul lor.

Incep saptamana cu calm, o livrare la fabrica de ciment , fara chef, recunosc ....dracu' stie de ce lunea este asa plictisitoare , ramine de vazut cum o sa decurga ziua ....incarc apoi pentru zona Argenta , am timp suficient pentru micul dejun si o scurta pauza pina ajunge si LMarian la incarcat , am planuit sa mergem impreuna ,mai ales ca avem aceeasi destinatie ...o cafea si la drum , adica pe drum sau pe linga drum , ca Traspolesana aia este parca importata din Romania ....plina de gropi si crapaturi , si ca sa fie totul perfect mai stau si potaiile cu radarul .
De ajuns nu am avut probleme, numai ca era fix, doispce'fix, ora cind lumea normala merge la masa ...pai ce frate noi sintem extraterestri ?....instalez bucataria de campanie la iarba verde si in doi timpi si trei ...genoflexiuni e gata pranzul , urmeaza o cafea pe cinste si o repriza de barfa .
Timpul se scurge repede, oameni muncii revin la post , noi descarcam cu drag ....ce bun eram de secretar de partid...dupa care fiecare o ia catre alta parte , unul la nord altul spre sud ...ghici cine ?
Eu eram acela, eu ...spre Faenza, ca poate imi era dor de livezile de caisi si piersici ...infloriti , o minune ce sa zic , numai ca la destinatie ....neprevazutu' era prezent inca unul de la Gottardi .
Ce planificare au facut ....si pun mana pe telefon ...obtin o balbaiala oficiala si inchid ca eram ajuns la punctul de fierbere .
Bun, deci uite cum o sa fac o pauza intermediara , numai buna pentru o alta redusa ...cine stie cunoaste ....si ma dedic activitatilor gospodaresti ...curatenie, acte, poze prin iarba si ....un o farfurie de kiwi .

Pina pe seara incarc si eu , am noroc sa fie ok din prima incercare la cintar , cu mare calm intru in A14 spre Bologna ...si pina acasa numai zic nimic , prima ca nu am cu cine vorbi ...este deja tarziu , secunda , as vorbi doar cu levieru'...ca am parte de niste exemplare rare ....de prostie umana .
Noapte buna tuturor ...si vise pufoase !

P.S.
Nu intrebati, ca nu stiu cum sint visele pufoase , numai ca suna bine .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu