vineri, 23 martie 2012

Incep ziua prin a astepta ...ufffaa, inaintea mea se afla Loris in santier ....cind imi vine randul deja este 9 ....mai sa fie cum trece timpul .
Noroc ca meseriasii sint pusi pe treaba azi ....se descarca destul de repede , dupa ce ies din gaura unde eram intrat , o iau catre garaj ....trebuie sa decuplez Rao si sa iau o coada Menci , noua ....dar intre timp il duc pe Schmitz la incarcat prin vecini .

O sa m-a distrez din nou pe nationale , dar nu imi fac probleme sau planuri ...se termina saptamina si vreau sa raman calm pina deseara .
Pauza in parcrea fabrici , oricum am de asteptat ...inaintea mea sint 3 camioane , deci o gustare frugala, o cafea , nelipsita repriza de curatenie , acte de pus la punct si cind termin cu toate , intru la incarcat .

Livrarea se va face luni, nu ajung in seara asta , deci cu calm ma intorc in garaj ....tot pe seara , trag direct in parcare...predau documentele si plec acasa .
Un sfarsit de saptamina pe placul vostru !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu