sâmbătă, 14 iulie 2012

Drive & fun !

Din nou sub semnul muntiilor, poate ar trebuii sa -mi schimb supranumele ,din " Lupul singuratic " in "Fiul muntiilor " ...hahahahaha, cine stie , as avea mai mult succes in cariera ......cea jurnalistica !
5 zile petrecute intre muntii si santiere ....aer curat si ploaie din belsug, locatii noi si amici prin parcari , nu pot sa spun ca nu imi place , sint indragostit de strazile inguste , pante ...rampe si alte forme de relief , printre picaturi am trecut din nou pe la ARR-ul italian , cu brio de data asta ....spalatorul de faruri are un efect devastator asupra inginerilor .....hihihihi, chiar imi place ca merge din nou ....o jucarie in plus pentru un copil mare !
Nu sint foarte multumit cind sint pus in situatia de a face pe capul de coloana , nu ca nu as vrea sa-mi aju colegii,dar se pierde timp , si seara vine pe neasteptate ....a dracu' diagrama este rotunda .....daca era patrata , era poate altfel .
Pina la urma ,totul este bine cind se termina cu bine ...sau cum se zice pe noi .....cine rade la urma , rade de unul singur ...termin saptamana asta in forma , poate nu ploua in week-end .....altfel .....domiciliu fortat pentru toata gasca !
Va pupa nenea !!!












BZN - CALL ME


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu