sâmbătă, 21 iulie 2012

Drive & fun !

Bine ca s-a terminat saptamina asta , ca altfel imi luam campii ......a fost aiurea rau, incepind de luni si pina vineri, ca sa numai zic ca am avut parte si de un mic incident ...la Nogara,o mamaie care nu a vazut dinozauru', si a facut stanga din parcare ...atit doar cit sa ramana fara oglinda retrovizoare si aripa sa devina ca o oala de sarmale .
Si de aici s-a dus linistea mea , timp pierdut cu declaratia amicala, am pierdut descarcarea inainte de pranz, motiv pentru care am ratat si pe cea de seara ....si uite cum am dormit prin parcarea de la Saint -Gobain , pina la urma nu afost de pomana , am cunoscut un coleg ,cu care am mai impartasit dintre necazurile si bucuriile trecerii noastre pe acest pamant .
Dupa sticla , am trecut la porfir ....asa ca sa mai diversific " meniul ", numai ca totul este contracronometru, conform legilor lui Murphy.....dreq sa le ia .
Plastice si carbune , urmatoarea etapa a saptamani .....o lupta singeroasa cu tantarii pe la Stradella , si o vizita la Genova.....sub aceeasi spada , nu a lui Damocles ,ci alui Mos Timp....macar sint multumit ca ajung acasa in miezul saptamanii , dupa ce las coada la Riva , urmand sa o recuperez dimineata , dupa o scurta vizita la RAR, cu o semiremorca ......uffaaaaaa, iar se pierde timp si devin mai nervos ca inainte .
Piesele de macara , le-am incarcat pe la miezul zilei, dupa care pina la Milano...cross pe autostrada , mai mult in banda a 2-a , tot timpul in depasire , bineinteles,acolo unde este permis .....!
Din nou la centrul de recuperari, nelipsita sticla , sau ma rog , ceea ce mai ramane din ea ,adica cioburile ...numai ca aici se incarca la ochi ,urmand sa cintaresti si sa revii daca mai trebuie sau este prea mult ....am crezut ca o sa vine dimineata , intre depozit si cintar ...prea putin...mai trebuie....prea mult ...descarca ....prea putin ....eeeeee, vafa'....undeva si am plecat sub tonaj de draci .
Cina in parcare cu unul dintre colegi, care intre timp s-a ocupat de cumparaturi , noroc ca mai sint si baietii buni pe lumea asta , somn de voie pina la 7.30 , ca atunci se deschide poarta la beneficiar ....apoi din nou cu toata viteza inainte , catre Vicenza ...prefabricate pentru un centru comercial in constructie , ce sa mai zic , cine pina la urma ..azi,adica vineri , si-a adus aminte de mine ...am avut parte de o pauza de 3 ore la descarcat .dupa care in reprize am pregatit incarcatura pentru luni si am taia-o acasa ...tot sub semnul orologiului, al mic era in intarziere si m-a abandonat prin oras...cu masina insa .
Caldura mare monser, trebuie sa rezist inca 7 zile,apoi ....vacantaaaaaaaaaaa !!!










Ai, hai - Doru Stanculescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu