sâmbătă, 4 august 2012

Romania pitoreasca !


Uraaaaaaa, a sosit vacanta , in sfarsit ....era timpul , asa ca pregatim bagajele, cotocu' cade in grija pustiului....el se ocupa acum de masina familiei , si dupa o cafea si un mic dejun plecam sprae casa ...Romania sosim !
Drumul a fost ok, fara probleme si destul de lejer , de , autostrazi de mai mare dragul pe la altii, insa , la noi ......doar pe hartie inca .
Am ramas insa surprins de drumurile nationale , pe care le-am gasit intr-o stare destul de buna , in afara centurii Arad , unde se cunoaste clar cum sa-u cam dus banii pe apa sambetei ....de citiva ani buni se bate pasul pe loc, iar la cele 2 viaducte nici vorba de investitie....am ascultat la radio ......s-au terminat fondurile alocate .
Si daca tot laud drumurile noastre , merita sa pomenesc si centura Sibiu, sau A1 ,dupa cum era semnalat ......o bucatica insa, dar care se ridica la standarde EU...deci bravo sibienilor .
Pe acasa , toate bune, mai mult sau mai putin, se simte al dreq criza economica si criza politica .....am nimerit in plina furtuna pre/post electorala si referendumul lui Ponta ....vai de noi si mama lor.....peste tot se discuta aceeasi chestiuni.....la tv,radio,piata ....pe la coltul blocului sau la chioscul de ziare .
Ok, nu mai sint pasionat de politica , deci ma dedic unor alte activitati ....culinare cu fum de gratar si bere rece .....la umbra ,impreuna cu cei dragi .
Printre altele , am gacut o vizita la Bran, eram intrigat de o reclama video , reamenajare , etc ,etc ....si am zis , hai domnule sa vedem cum a au schimbat noii proprietari locul cu pricina .
Deziluzie totalaaaa.....pret european cu servicii made in RO, adica au mai pus citeva etichete pe pereti , lume buluc , ca te calcai pe picioare ...in toate sensurile , sio cam atit , nu tu o brosura cui istoria castelului care sa faca parte din pertul de intrare , de ghid numai vb , ca se plateste aparte .....de intrarea vizitatorilor in mod ordonat si pe contingente ......ufffaaaaa, asa or face si nemtii la Neuschwanstein ?
Afara atmosfera este tipic romaneasca , mititei ,fum , bere ,branza,carnati ,soric de porc ....jucarii chinezesti amestecate cu produsele traditionale .....un bordel ,mai pe limba romaneasca .
Sa scap de balamucul asta , am luat-o spre munti, macar la aer curat iti mai revii si poti sa tragi o concluzie ......aveau dreptate in bancul acela ...frumoasa tara avem , pacat de popor .
Ar mai fii foarte multe de spus ,despre partea frumoasa a lucrurilor, insa timpul trece , nu poti sa il opresti , am petrecut citeva zile frumoase impreuna cu cei de acasa , dar ......se pare ca trebuie sa o luam din nou la picior ....conditiile economice din tara sint reduse, deci ......go back to work !
Va pupa nenea !








PS.
Daca aveti timp, intrati in minunata lumea a lui Vlahuta !

http://ro.wikisource.org/wiki/Rom%C3%A2nia_pitoreasc%C4%83



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu