marți, 1 aprilie 2014

Work in progress !

Haaaaaaapciuuuu ...am racit fir-ar sa fie , sint inconjurat de aspirine , servetele...ceai fierbinte ...vai de capul meu , pardon adica ...vai de nasul meu , ca el sufera cel mai tare .
Am avut noroc de dimineata , a sosit omul meu doar cu 10 minute intarziere, si pentru asta a oferit o cafea la bar ...ma rog , un gest frumos din partea lui , daca era o sticla de vin , era si mai frumos ...gandul nebunului la marginea barului .
In rest totul ok , dupa amiaza se incarca coils...deci umblam la chingi si intinzatoare , apoi trap la munte pentru livrare ...trec dintr-o vale in alta , si schimb si codul incarcaturii ...de la tabla la porfir , si pe aici ti-e potecuta pina in garaj , unde dau peste asta ...ala din poza de mai jos ...demo truck , parca ...parca nu sta rau in garaj linga baraca ...o alta baraca .
Va pupa nenea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu