marți, 26 iunie 2018

Work in progress !

Astazi am gasit un intrus la bord , clandestin sau imigrant , cum sa -i spun ... Jumatate alb , jumatate negru ... Junior , sau mai bine spus pui , un pisic mic dar rau . Era speriat saracutul , aseara a plouat si cred ca s-a adaposit la caldura motorului . Azi dimineata am auzit miauuuu , miauuuu ... ptiu , de fumat numai fumez , droguri nu consum ce dreq sa fie ? Trag intr-o parcare de urgenta , caut peste  tot si  cind deschid calandra la motor , surpriza ... dumnealui era ghemotoc acolo . Cu grija l-am prins si  incercat sa-l calmez putin ... Insa el nu era de acord , asa ca ... m-a muscat de doua ori destul de bine . L-am lasat sa alerge in padure , in apropiere sint cateva case , poate isi gaseste o noua familie . P.S . Nu am reusit sa-i fac macar o fotografie ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu