sâmbătă, 6 octombrie 2012

Drive & fun !

Să te ferească Dumnezeu de prostul care se crede deştept, orbul care nu vede, surdul care n-aude, ologul care nu se mişcă...eu am avut noroc luni de surd , de restul nici nu vreau sa aud...sau sa vad , mai rau de atit cred ca nu se poate . Dupa ce am descarcat sticlele la destinatie, distileria de la Lavis , unde era un miros de vin alb , care te lasa lat .....uffaaaaaa, am avut in plan o cursa la Verona,executata , intocmai si la timp , ca la armata ....urmand ca retur sa am o incarcatura de mere ...simplu ca buna ziua , am zis ..., numai ca m-am bucurat prea devreme...ca de , asa-i cind colegii au nevoie de ajutor , le dai o mana ...a trebuit sa mai fac o tura cu alta semiremorca la incarcat , si uite asa ...cupleaza -decupleaza, ia-o pe camp ca este mai scurt , a venit seara ,noaptea si implicit am ramas amanet la Merano . Mai rau de atit , ce se poate intampla ,zic eu ...ajung maine linistit acasa ...si cum niciodata sa nu spui niciodata , se cam duce pe Adige sperantele mele ...incarc lemne la gater, cu destinatia Pavia, sau ma rog, prin imprejurimi ....de acolo voi prelua o cursa cu doua locatii si o singura destinatie ....este deja miercuri , ramine pentru joi si vineri sa umblu in spinare cu una bucata turn macara , cu pietre de rau pentru pavimentul unei piete si cu ...caramida pentru doua depozite ....dar asta este deja pentru luni . Va pupa nenea !!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu