sâmbătă, 20 octombrie 2012

Drive & fun !

Fuse, fuse si se duse ...inca o saptamina , in care am avut parte de toate pentru toti , sa pot spune asa . Santierul ala bengos , l-am terminat cu bine , prima parte insa , urmeaza a doua la o data de stabilire , sau cind muncitorii or fii pregatiti sa puna si restul de trave . Ca sa nu.mi ies din mana , inca de luni se doarme la pensiune , dar nu-i bai , am de toate, bucatar ,ospatar, fata-n casa ...deci sint boier ,cum s-ar zice , trag in parcare dupe ce in prealabil am parcat semuremorca aia speciala la proprietar in curte si am cuplat coada Rao ....si trec la treaba ,impreuna cu staff-ul curti . Incarcam materiale semifabricate , pentru un bloc , in Trento , floare la ureche , sa mai zica cineva ca marti sint 3 ceasuri ,pisici negre ....etc , se livreaza fara probleme la ora cuvenita cu destinatarul. In restul saptamanii , am cam batut drumul spre Piacenza , cu pietris pentru asfaltul autostradal , iar la intoarcere caramida ....ca la munte este cerere , si cine stie drumurile mai bine ca mine . Surpriza avea sa vina la sfarsitul saptamanii, unde am avut parte de o scena .....este destul de neplacut sa vezi adevarata fata a unui asa zis " adevarat " prieten ...te ia asa o senzatie de voma si o lehamite de nedescris ...nimic grav , dar care da de gandit . Va pupa nenea !

Un comentariu: