sâmbătă, 27 octombrie 2012

Drive & fun !

Dupa dusul rece de saptamina trecuta ,sper ca zilele ce urmeaza sa fie mai bune , asa ca ...la munca cu cintec . Nu stiu cine face cartile , dar se incepe cu pauza munca astazi , dupa program la 7.30 trebuia sa intru in curtea unui beneficiiar pentru descarcare , ma prezint la 7.15 in fata portii ...dar nimeni nu era prezent ...se deschide la 8 , imi spune cineva din zona ..bravos nene, nu era mai bine sa mai dorm si eu inca o ora linistit la mine-n pat ? In final mai avea sa am parte de inca o pauza fortata .....la Vicenza, enormul stivuitor , este defect ....echipa a sosit remediere, deci ...instalam bucataria , ne pregatim de pranz, si am timp sa trag si un pui de somn ...apoi cu cal se incarca si plec catre destinatie ...Capriana , strada montana ,aproape gata de terminarea lucrarilor . Luni,marti,miercuri ...aceasi destinatie ,incepe sa intervina rutina, ce sa zic , te plictisesti , ti se ia frate de drumul ala stramt , utilaje, oameni nervosi ...timpul preseaza ....am parte si de un control de rutina din partea fortelor de ordine, fara probleme ,oamenii sint multumiti si imi ureaza cele bune . Cind vin ordinele pentru joi respir usurat ....o iau in jos , catre Benevento , uraaaaaaa...uite cum ma linistesc cu o cursa lunga . Totul facut dupa carte , pauza ..program, relax ce sa zic , asa mai merge , companie pe masura , un coleg de toata stima si respectul, italian , ca ai nostrii numai prezinta nici incredere nici interes pentru moment . Ploaia ne-a cam stricat vacanta , dar cu rabdare reintram simbata dimineata in garaj , motorina ,documente si acasa la un dus si un ceai fierbinte . Saltare' taica si noroc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu