marți, 27 mai 2014

Work in progress !

Am dormit ca un grizzly ...nu stiu cati ursi dorm intr-un Volvo cu aer conditionat si teatru tv la radio ... eu pot doar sa spun ca m-am trezit odihnit si cu chef de treaba ...pardon , de drum ...o excursie in Austria in varful muntiilor cu gresie si faianta , dupa cum se stie cea italiana este cea mai buna ,deci azi avem "export ".
Ploaia nu mi-a lipsit deloc , am trecut prin Brenerro fara surprize , pauza de masa era in toi ,cantarul inchis ... nici la pod nu era activitate ...doar o patrula care a tras pe dreapta un StepOne ...era grabit baiatu' .
Pina la locul cu pricina am doar 6 km de urcat , destui cat sa te apuce gafaiala cu 23 t in spinare , dar T-Rex se comporta admirabil , nu simte greutatea iar aerul curat il indeamna sa fie si mai vioi ...hiihihihhihi, noroc ca am ajuns in varf ,altfel asta era in stare sa treaca muntii la Garmisch .
Livrare in doi timpi si trei ...picaturi ,dupa care cu calm si eleganta maxima o luam catre casa cu muzica disco si o foame care imi da tarcoale ...pauza la Vipiteno ...uraaaaaaa, intre timp a iesit soarele , deci un somnic nu strica nimanui ,mai ales ala de frumusete .
Va pupa nenea ...maine din nou plictis pe intern !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu