vineri, 30 mai 2014

Work in progress !

Rusinicaaaaa, rusinicaaaa...aseara am adormit la film , si asa ramas fata postarea cotidiana , si cum joi a fost o zi destul de incarcata , am decis ca astazi sa fac totul cu calm , muuuult calm .
In primul rand am inceput programul la 7.30 ...inginer ,sef de sectie ...dupa care mi-am pus T-Rex in miscare spre Verona , un transport de celuloza pentru o fabrica de hartie trentina ...livrare si pauza de masa la umbra , iar dupa aceea am incarcat pentru marti , luni este interdictie ...23 august italian .
Spalat,parfumat ,parcat ...dupa care a inceput distractia , o fuga la Madonna di Campiglio sa vad un santier impreuna cu cativa colegi si sefu', bineinteles ...o sa fie o distractie pe cinste acolo sus ...va las sa vedeti primele poze in avanpremiera ,apoi pe parcurs o sa va tin la curent !
Sal'tare taica si noroc !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu