sâmbătă, 2 februarie 2013

Drive & fun !

Ma fratilor ...fuse,fuse si se duse ....cum spunea Amza Pellea , cum veni asa scapai de ea ....cum adica cine bre ...saptamina ma nenica , se duse pe apa sambatei ....sau a duminici , ce mai conteaza pina la urma , am scapat cu basmaua curata .
De luni am luat-o in freza cu zapada ....aoleu ce mai ningea pe la Milano , vai de saracu' dinozaur, era curat ca laptele ...pina seara nu se mai cunostea culoarea originala.
Cu munca nu pot spune ca m-am omorat .....adica nici de pomana nu am stat , numai ca inacrci cu macaraua...descarci cu macaraua .....cu stivuitorul ... am grija numai sa asigur incarcatura,pina la destinatie ...app , o noua zona rezidentiala apare pe harta orasului Milano, nu se putea rata asa ocazie , deci team Gottardi este prezent .
Cam atita am a va spune , spera ca saptamina viitoare sa fie mai palpitanta .
Saltare taica si noroc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu