sâmbătă, 9 februarie 2013

Drive & fun !

Inca o saptamina sub semnul zapezii, am inceput de luni , ningea asa frumos in Val Passiria, noroc ca aveam o incarcatura bine distribuita si greutate pe axa motrice , altfel eram in pericol de a umbla la sacul cu surprize ....ala cu lanturile  adica .
Chingile erau inghetate, deci le strangem cum putem de bine si direct in lada de la semiremorca ,pina se vor dezgheta ....cine stie cind ....azi,maine ...poimarti !
De la munte la campie , inca mai avem subansamble de la macarale de carat la Milano, si am ingrata " obligatie " sa las liber tuturor la descarcare ...adica sa descarc ultimul , fiind mai aproape de urmatoarea locatie .
Si uite asa ajung din nou la San Leonardo, si tot pe zapada .....cind vine bre primavara aia , ca azi am de batut doua vai ....Val Passiria si Val di Fassa, in plus un tranzit in ValFloriana ....si unde nu ajunge soarele pe vagauna aia ....se gaseste zapada inghetata .
Mai pe la jumatatea saptamani , schimbare de traseu ......verso Piemonte , bun si acolo , mai diversificam putin activitatea ....s-a redeschis santierul la calea ferata ...si fara piatra nu se poate ,la munca baieti .
Termin saptamina cu bine , descarc si incarc la aceeasi adresa , probez noua prelata care initial avea o alta destinatie ...am vrut totusi sa fac un test ...reusit , se presteaza si la sticle ...putin cam grea si destul de voluminoasa , dar arata bine Dino .
Surpriza era dupa colt , adica pardon...la rampa , sint obligat sa-mi descarc singur semiremorca ....poate am trecut in Germania si nu am fost atent ....in fine, am luat liza electrica si dai nene ....inainte si inapoi prin magazie .
In timp ce urcam catre cariera , dau de un coleg de la Vlase...a avut incredere in Ioana si era cit pe ce sa intre pe interzis in Albiano ...risca sa iasa doar cu tractorul ...il ajut sa gasesca calea cea buna si multumit incarc si cobor in garaj.
Va pupa nenea si va ureaza un week-end pe cinste !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu