sâmbătă, 23 februarie 2013

Drive & fun !

On the road again ....directie Torino , o noua saptamana de munca  ,sper sa inceapa bine si sa se termine la fel de bine ...numai ca incep cu stangul , adica .....fac o greseala de neiertat ,de incepator ca sa zic asa .....dupa o cursa de 4.20 min intru in parcare cu 2 colegi ....o fii buna si palavrageala la CB ,dar uneori te face sa uiti esentialul .....am uitat taho pe alte activitati ....hihihi, o sa cam rada cativa profesori in ale condusului ....nopb ,mai bine mai tarziu dacat deloc , si dupa o repriza de somn ma trezesc ca trebuie sa repet pauza ,de data asta  asa cum trebuie ......am pomenit aproape tot calendarul ortodox .....cer scuze Parinte Cosmin , da eram nervos rau .
Bun , dupa toate astea , o iau si eu usurel din loc ....soarele este sus pe cer , imi este rusine  sa intru in santier la ora aia , dar imi pun ochelarii de soare ...cald ,frumos parca vine primavara ...execut ritualul descarcarii , ca la carte si ca un pisic in varful picioarelor o iau din loc catre Milano .
Ca de obicei , fara probleme la AMSA , centrul de recuperare , incarc sticla si pun cap compas Venetia -A4 .....dar pe la Brescia trag dreapta in parcare ....dupa atita munca , trebuie si papica ....prepar un sandwich la urgenta si cu o bere alcool-free imi pun la cale burta ....cafea , poate mai tarziu , am promis ca la 16.00 sint la client , si ptr mine respectarea orarului este ceva sfant .
Seara in parcare , am descoperit una pe masura , in Z.I ..lumina , bancute ,cos de gunoi ....perfect pentru mine si dinozaur ....prepar o cina pe cinste , ca la restaurant ....un film bun si somn de voie .
Marti am fost in pool position la Adria , ajutat si de catre oficiali de cursa .....am incarcat destul de repede ,cu destinatia Trento.....uraaaaa, cineva ma iubeste inca ....pierd timp la livrare insa ,iar pe seara ajung la gater .....adica la moroseni mei ....cu care incarc bestia ....lemne si lemnute ,scanduri si pari .....ascutiti bre , erau buni de tepe ....unde esti tu marite Vlad , am o semiremorca plina pentru pacatosi .
Pe poteci si potecute ,miercuri imi fac livrarile si repet cursa de luni ...sticla si din nou parcarea aia noua ....numai ca acu ploua si este urat ...vine iarne bre ...da cind a plecat o sa spuna cineva ?
Joi cu mare truda , printre picaturi tot pe la Adria imi petrec ziua .....ploua si bate un vant rece , te apuca ceva instantaneu nene, noroc ca am invatat planimetria fabricii si stiu unde se afla locul ala ...pentru nevoi speciale .
Mai pe seara incepe sa ninga cu adevarat ...la Trento , este deja prea tarziu pentru un salt in munte , la cariera ...si dimineata dupa parerea mea ,ar fii bine sa dorm, in loc sa incerc o catarare pe zapada .....asa avea sa fie ....mi se recomanda sa vin pe la pranz , si eu ca un copil cuminte , ma reintorc in patul caldut .
Dupa pranz , lumea arata altfel,strazile curate ...zapada a pierdut lupta , dar nu si razboiul , eu am timp sa incarc pentru luni ...si sa sun retragerea cu torte .
La buna vedere dragii mosului !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu