duminică, 26 mai 2013

Drive & fun !

A mai trecut o saptamana , uffaaaaa, mai lipseste putin si devenim toti marinarari daca nu se opreste  ploaia asta , o zi cu soare ,trei cu apa ...unde ajungem cu timpul asta nu se stie  ?
In sfarsit dupa un week-end petrecut la Miasano Adriatico , unde nu am avut timp sa respir , activitatile coordonate de catre Renault Truck Italia au fost pe placul nostru ...finalisti si invitati .
Buuun, de dimineata suna ceasul ala turbat , este nor afara ...bate un vanticel rece si eu trebuie sa plec catre Rimini , unde am de descarcat tipper-ul dupa care  incep o cursa cu obstacole ....incarc aici ,descarc colea ...cam asa ceva , pina dupa amiaza am de alergat , dupa care musai sa ajung la timp pentru kiwi .
Ce sa zic , am ajuns tarziu acasa , obosit dar fericit , cu sacul plin de cadouri si cutia cu placa de finalist in mana ...cel mai de pret lucru ...aproape ca adorm povestiind aventurile din week-end si rasfoind pozele pe pc ....trimit un gand bun celor pe care i-am cunoscut , apoi Mos Ene ma poarta linistit in lumea lui .
Marti am fost in zona Merano ....kiwi si mere  pentru suc , munca ioc ...in schimb doar nervi si injuraturi , cum dreq au supravietuit germanici astia , ca sint de o nesimtire crasa .....cred ca de aia traiesc 100 de ani , nu se grabesc deloc si fara ordin de la sef nu fac nimic ....traiasca al IV Reich , ca altfel nu pricep nimic.
Dupa aventura cu merele, am parte de o alta mai trepidanta ....argila ramasa de la productia obiectelor de uz intim ....alea bre care stau in baie ....si te fac sa te simti rege ....hihihihihi, un noroi nenorocit care trebuie transportat la o alta fabrica ...uffaaaaaaa....mi-am adus aminte de entuziasmul brigadierilor de la Bumbesti -Livezeni ...adica lopata si cizmele de cauciuc .....mama lor de ingineri care au inventat munca asta .
Dupa munca si rasplata , serata se incheie cu o cina pe cinste ....alaturi de colegii mei , si o sticla de vin ....doua ,trei .....important este ca de dimineata eram prezenti la apel .
Lung e drumul Gorjului ...da pina la Bologna am scos limba , noroc ca am baut o cafea inainte altfel era jale ....ploua din nou si ama asa un feeling ca din nou o sa avem probleme cu descarcarea ....si cum spun cei mai intelepti ,ai grija ce iti doresti ca s-ar putea sa se indeplineasca ....nuuuuuuu, numai pun mana pe lopata nici mort ,stau pina luni la descarcat .
Una peste alta , am terminat saptamana cu bine ....se merge acasa doar cu tractorul, semiremorca ramane la Vicenza , sau ma rog prin imprejurimi ...fac pe taxi ...pentru inca doi colegi , speram sa nu dam peste aia cu sapca vopsita in alb .....altfel ....va pupa nenea !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu