duminică, 19 mai 2013

Editie Speciala !

Misano Adriatico 2013 !




Dimineata este cam gri , azi noapte a plouat , si nu prea imi vine sa las patul …. hurry up  direct la baie , un dus face minuni ,micul dejun alaturi de colegii de competitie …cu care am strans o prietenie de neinchipuit , spre mirarea si bucuria in acelasi timp a organizatorilor …care au promis ca vor replica aceasta activitate .
Trec pe la dinozaur sa las bagajele ,dupa care din nou la autodrom …avem premierea la ora 15 , pina atunci bantuim in lumea camioanelor …poze, gadget-uri …veselie si voie buna .
In tribuna oficiala premierea este facuta de catre directorul general Renault Truck Italia ..emotia se simte in aer , eram intotdeauna curios  cum se simt pilotii pe  podium cind se bat cu sampanie …am aflat asta pe pielea mea , este superb ..ceva de vis .
Dupa aceasta experienta unica , eu as mai vrea si cu alta ocazie ….la standul Renault avem parte de un tur cu simulatorul de condus , unde rezultatele sint date peste cap …glumesc .
A fost un week-end minunat , am trait clipe unice , am descoperit o lume noua , am castigat cativa prieteni cu care sper sa mai am ocazia sa m-a intalnesc ….ajung la dino pe seara , obosit dar trist …..oare cum era sa se cante imnul national al Romaniei in momentul imanarii premiilor ?
Cine stie , poate o sa am ocazia sa raspund la acesta intrebare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu