miercuri, 25 august 2010

Buna seara tuturor !
Am reusit sa schimb ordinea de incarcare si in sfarsit sa ajung acasa dupa doua zile de extern, heheheh,pe campurile Italiei.

Luni a fost ok, cursa fixa de Imola- Merano, cu descarcare de noapte, plus un somn in doua reprize.
Trec prin garaj, fac plinul si " toate pinzele sus".....sau parca se zice cu " toata viteza inainte".....eeeee, nu conteaza, important era sa ajung in timp util din nou la incarcat, insa socoteala din targ.....stiti voi ca nu se potriveste, asa ca sint obligat sa fac pauza la Castel Sanpietro, unde imi savurez si pranzul, si fac o poza unui coleg de la TirExpress, care isi insirase toata bucataria prin parcare.

Dupa pauza o iau din loc, trec pe la cantar,si ajung in zona in acelasi timp cun amic de la Fercam, un sofer din Macedonia,un tip haios si de treaba .
Dar cum marti sint 3 ceasuri rele, unul deja s-a dus, descoperim pe cel de al doilea......masina de recoltat se defecteaza......un furtun din sistemul hidraulic s-a dus.
Si incepem sa numaram orele. 1,2......cam dupa 2.30 e gata si incepe din nou sa recolteze, asta in jur de 18 seara, dar.......ceasu rau,pisica neagra si furtunul se rupe din nou.....ufffaaaaaaaaaa, gata cu ziua de azi.
Pina maine dimineata nu ramine nimic de facut, doar odihna si atit, im mijlocul campului......rustica chestia !
Fara cuvinte.....avizez forurile competente, Zoran decupleaza remorca si plecam la cumparaturi....Castel Bolognese, unde la un supermarket gasim tot ce trebuie,inclusiv un vin alb bun, doar sintem in vacanta, fortata cei drept.

Seara a fost ok, am mincat, am baut un pahar de vin, am povestit si am ras de ma durea burta.....mucalit rau macedoneanul !
De dimineata insa surpriseeee, cum zice englezuì' , masina era deja reparat si lucra din plin, uraaaaaaaaaa o sa ajung devreme la Merano , plus ca voi ajunge si acasa in seara asta....un coleg de la Stoco, scapa in sant....ufffaaaa, e al doua victima in 2 saptamini.

Trafic de iti vine sa mori, pe A22, si pina La Bolzano tot am palavragit cu Zoran, la Merano intru imediat la descarcat, dau de Marius si Giovanni, si vorbesc aproape non stop cu amicul meu, Marian, si el in drum spre Zipperle incarcat cu mere.

Descarcare in timp record, pauza de o cafea cu Gio, si apoi pina la garaj nu mai opresc, plinul,acte de predat si cel mic vine sa ma ia acasa.
Pina la urmatoarea intalnire va urez " toate cele bune " !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu