luni, 9 august 2010

On the road again......sau uraaaaaaaa am revenit in trafic !!!!
Dupa trei saptamini de vacanta in tara noastra draga,azi am reinceput activitatea de transportator.....boooo, ce limbaj de lemn folosesc....adica gata cu huzureala estiva.
Cu noaptea in cap, ajung in garaj unde dinozauru astepta cu calm ,imi vine sa_l pup de bucurie,insa printr_un concurs de imprejurari incep ziua cu Renault_ul lui Sorin.
In sfarsit, asa_i in tenis,imi ajut colegii si in acelasi timp si pe mine .
Livrare in zona Tortona cu retur de la Genova pentru Riva del Garda,o minunatie de traseu,am si companie, nelipsitul Dino,soferul .

Trebuie sa recunosc si in acelasi timp sa multumesc lui Edi,soferul cel nou, care a condus camionul meu ,a mentinut ordinea si curatenia la bord , am ramas foarte surprins....grazieeeee !!!

Tota ziua am vorbit la telefon,la cb, in port,pe drum,la incarcat, descarcat......ufffaaaa mi_a lipsit acest mod de viata !

Masa de pranz la Ronco Scrivia, dupa care o tin lunga pina la destinatie, Buzzi Unicem,unde ajung in timp util ,oooooo, fara intarziere.....inca nu am uitat cum se lucreaza in sistem elvetian.....hehheheheheh !

Retragerea la garaj,motorina,spalat remorca de carbune si in sfarsit pot sa inchei ziua de munca !
Va urez noapte buna tuturor !!!

Un comentariu:

  1. Auzi mister, dar o poza cu renault-ul nu ai stiut sa faci ? 10 puncte penalizare :P.

    RăspundețiȘtergere