duminică, 29 august 2010

A mai trecut o saptamina,pe care tiris-grapis,am incheiat-o duminica de dimineata.....da, chiar asa ,nu am gresit cu nimic .

Dar sa incep de unde am ramas,adica cu ziua de joi,pe care o incep dis de dimineata,este ultima cursa de Imola,si am hotarit sa merg mai devreme,asa pot mentine noua ordine de incarcare,dar dupa cum stiu bine,pentru a nu stiu cata oara....socotelile nu se prea potrivesc,incarc si confirm ora 14 pentru livrare, dar dupa 2.30 ore sint invitat la descarcat.
Ufffaaaa,ca nu imi ajung turisti in autostrada,care daca agata o rulota dupa masina,maimult de 75-80 km pe ora nu merg....deja am inceput sa-i urasc.....sau am uitat sezonul trecut ,boooo !!!
Incerc sa-mi mentin calmul dar sint deja la limita, noroc cu colegu' Marian, ca mai uit de impiedicati astia de " nemtotei " .

Si uite asa ajung in garaj destul de tarziu,maine se schimba locul de incarcare,voi merge la Alfonsine,in provincia de Ravenna,o zona bogata si cu oameni muncitori,dar cu niste stradute de te apuca ameteala,poate cineva a parcurs SS 16,Adriatica intre Ferrara si Ravenna, o panglica de asfalt aruncata peeste campuri si canale,subdimensionata la cerintele traficului actual,si cred ca are o proasta faima in domeniul accidentelor de circulatie.

Asa cum banuiam ,locul este demn de un rally raid, asfalt, macadam si pamint cultivat cu rosii,dar cu calm si atentie ajung fara probleme la destinatie.
Numai ca pisica neagra,loveste din nou.....am ajuns la 8.00 si am plecat la 16.00.....nimic mai mult, cu un soare care topeste si cu colegii care incep sa apara,si sa puna intrebari.....iarasi s-a stricat masinaria aia blestemata ???

Asa ca plec tarziu,si voi ajunge tot tarziu,si .......beeeeeeeeppp,in toate limbile pe care le stiu,plus in klingoniana,un fel de maraiala guturala tip dog danez incrucisat cu boxer si carlino.....adica ....mama voastra de golani !!!
Pauza o fac la Merano,de alfel sint ca acasa acolo,unde termin de vizionat ultimul dvd din seria jandarmilor lui Luis de Funes, dupa care trag pe dreapta pina cind aud ....boommmmmm,boooommmmm,in cabina ......stiu ca trebuie sa merg la descarcat,si iarsi fac apelul sfintiilor !!!
Sambata de dimineata, trec prin garaj si fac plinul, schim o vorba doua cu sefu', nu prea este in apele lui,mama Anna,a lui, este grav bolnava si sint cam neclare sansele.....dar il incurajez si incerc sa-l scot din apatie .
Plec din nou catre Alfonsine, dar de cum ies in A22 iau in primire traficul si nelipsita rulota......si beeeep si beeeep....de imi epuizez tot vocabularul, noroc ca la Verona schimb traseul,altfel nu stiu cum s-ar fii terminat aventura .
Ajung la destinatia partiala,adica la Minguzzi,fac cantarul si plec catre cea finala,avizez prin cb ca intru in " obiectiv ",dar surpriza....un Man a rata incadrarea pe pista si ajuns in sant.....altul ,mai mare decat cel de la Solarolo.



Imi dau aportul la cu un cablu de tractare , pe care trebuie sa -l recuperez luni,dar toate eforturile nu dau rezultatul dorit,asa ca-l sfatuiesc pe sefu' local sa cheme ajutorul unei macara autostradale,pentru interventii specializate,dupa care plec catre partea diametral opusa a lucului, unde am gasit o zona buna pentru incarcare, cam 2 kmcu spatele si vreo cateva manevre demne de a fii promovate la examenul de permis, cat C.E. !!!
Plecarea tot la 16.00,parca as avea contract cu CFR......nooooo, ca astia au zile de intarziere la mersul trenurilor.....nu conteaza dar o sa ajung iarasi tarziu ....beeeeeppppp,noroc cu colegul Marian, de la Stoco,care imi tine de urat pe drum,asa in doi timpul trece altfel,si nu ne sperie nici ploaia de la Rovigo.

Cale libera catre Bolzano si Merano, dar pe sensul sud al A22 este macel,o coda care incepe prin zona Vipiteno si se termina la Modena,aersisita ,dar totusi se circula greu.
Scap de rosii intre 1.00 si 3.00,noaptea,dupa care trec la somn,o sa intru pe la 8.00 in garaj...uffaaaaaa, si asa o sa scurtez ziua asta cu inca o ora,noroc ca maine am incarcare dupa amiaza,asa ca voi redescoperii bucuria de a fii " inginer ".
O saptamina cat mai frumoasa si sa auzim de bine !!!

2 comentarii:

  1. Da interesant MANul cum a intrat in canal.Bravo pentru asa manevre cu spatele! Sai zici la cel cu MANul sa ia niste cursuri de la vt (<>) !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hahaaaaa !!! ia uite acolo si un Logan :D.

    RăspundețiȘtergere