sâmbătă, 1 martie 2014

Drive & fun !




Azi este 1 martie , prima zi de primavara ...deci va urez sa aveti parte de tot ce este mai frumos in aceasta primavara, caldura sufleteasca ,dragoste ...soare ,flori , si cam tot ce va trece prin cap .
Am cam ruginit , in ultima vreme m-am automultumit sa postez doar poze cu cite o scurta descriere , pffff ce oroare pentru un blogger , clar am fost un delasator ...o sa incerc sa revin la forma initiala a blogului meu ,am si o motivatie ...am facut ordine in pagina de FB , excluzand toate bisericutele care imi ocupau timpul ...era timpul pentru acesta activitate , cum s-ar spune am profitat de venirea primaverii .
Voi ,cititorii mei cu ce va mai ocupati ?
A era sa uit ceea mai importanta veste ...noul dinozaur este in banda de montaj ,incepind cu luna mai noile FH or sa-si faca aparitia in curtea " noastra " , sint ca cei mici in asteptarea jucariilor ...am insa o rugaminte la voi , sa nu-i spuneti lui Dino , ca ala este in stare sa muste .
O sa-l regret , din tot sufletul ,a fost alaturi de mine in toate conditiile si a suportat toate starile mele sufletesti cu stoiicism si fara sa spuna nimic rau .
Nu am luat-o razna ...nu inca , dar am considerat acest camion ca pe un coleg ,un tovaras de drum , un amic de suflet ...doar cine cunoste legatura ce se stabileste in aceasta meserie intre om si " fier " poate sa confirme ca am dreptate , restul este istorie ...e morto un papa, se ne fa un altro ...cam asa se spune pe aici .
Ohoooo, am scris ceva azi ...lucru bun , va las in compania unei poze care imi place nespus de mult , si va urez un week-end pe cinste .
Va pupa nenea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu