marți, 4 martie 2014

Work in progress !

Pic ,pic ,pic ...cind am facut ochi de dimineata , sunetele astea se auzeau ...bineinteles dupa scandalul pe care il face telefonul la ora programata ...iarasi ploaieeeeee ?
Inca nu mi-am pierdut obiceiul ,deci fuga la baie ...contac cu apa rece , brrrrrr + injuraturile pentru a dezlega limba de dimineata , si dupa ce termin fara prea multa tragere de inima cu restu'..adica m-am imbracat nu , cea nu pot pleca in pijama si papauci , cobor in parcare la cotoi ... asta e lup nu cotoi ,da ma rog ,asa il alint eu .
Am parte de o surpriza de proportii ,pneul dreapta fata ...mort la datorie ,adica era fara suflare ...aer bre , ca lipsea cu desavarsire ....uiiiii, mama lor cu strazi cu tot , am luat ceva in trafic , nu stau prea mult pe ganduri si ma apuc de treaba ...10 minute eram deja in trafic , catre garaj ...noroc ca era noapte , daca vedea cineva faza si filma ...ajungeam sef la boxele de la Ferrari .



Bestia era cuminte , cald si placut in cabina ...de , birou de director general ,cum sa fie altfel , controlul de rutina ,cafeaua ...tot aia de ani de zile , deci rutina si ...on the road again ca avem treaba azi .
Descarcarea matinala ,fara probleme ...ma transform in stregone ...varianta masculina de la strega , adica aia care umbla calare pe matura , vrajitore de ,si in 5 minute curat toata semiremorca de pietricele si nisip ...am o incarcatura pretentioasa de facut , si nu prea vreau sa vad mutrele celor din jur daca ajung cu platforma murdara .
Spre pranz ,schimb de program din cauza sarbatoriilor locale , parchez la " umbra " si plec linist catre resedinta familiala ...unde surprizele nu se termina , prin intermediul FB , imi regasesc un coleg si un bun prieten din tinerete ...Viorele sa traiesti ...100 de mici + 100 de beri ...sper sa ne revedem sanatosi ,anul asta .
Va pupa nenea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu