marți, 11 martie 2014

Work in progress !

Am cravata mea , sint pionier...au trecut de atunci ani multi , dar pe melodia asta azi imi venea sa fredonez ...am autostrada  mea  sint multumit , numai ca aceasta automultumire urma da se sfarseasca repede ...am problemele mele , sint mahnit !
Care? Unde ? Cand ...la locul de descarcare  , lipsa totala de spatiu , deci asteptam fiecare pe unde poate , noroc ca  oprit in parcare inainte de locul cu pricina . 
Pfffff si cum tu stai si astepti , vine unu' nascut mai devreme si iti trece in fata ...aloooo , nenea asa te-ai nascut , sau te-ai prostit pe parcurs . 
Nimic de facut , imi revine marea onoare...un dreq , imi venea sa-i tuflesc pe toti ...sa descarc ultimul , ca tot nu aveam prea multe de facut .
Apoi alergatura bade , ca la maraton ...da va mai povestesc si maine ...va pupa nenea ! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu