miercuri, 5 martie 2014

Work in progress !

Ma' nene , bag sama ...vorba lui nea Marin ...ca pe unii i-a adus barza gata defecti , sau se defectara pe la ale scoli ce le facura .Ajunsai dis de dimineata sa descarc taraboanta ...dadui peste un caprar la poarta ...ce dracu  limba vorbea  nu prea am inteles , doar ca trebuia sa faca un control . Ce control bade , il facui la timpul lui ...am iesit sanatos tun ...ce mai vrei , am docomente de la doctorita de la dispensar ...in fine , ala vroia ceva , eu alta cafea ca era deja tarziu . Intrai in magazie, depozit ce mai , mai mult lung dacat larg ...si dau peste alt martian ...asta mai rau , si vorbea cu rrrrr' parca era rata lu' buna cind macaia prin curte . Nu bine mister ...rau incarcatura !!! Ce zici Frantz , iote ce fain sta in taraboanta ...ala vroia sa spuna ca tre sa munceasca  azi , pai dai zor taica , vine pranzu'al mic si tu te scarpini in cap.Nu pot sa pun aici ce vorbe frumoase avusei la adresa lui , imi dadu tot programul peste cap ...sa-i fie pe lumea de apoi . In rest merse toate la fel azi , adica pe dos ...da mai vorbim si maine . Va pupa nenea ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu