joi, 6 martie 2014

Work in progress !

Am adormit aseara cu tv deschis ...mama mia ce scandal era pe la miezul noptii,si nu gaseam telecomanda sa-l inchid , a trebuit sa cobor din pat , sa-mi pun papucii ,halatul , sa dau roata patului ...cuummm , am dormit in cabina ? Daaaa, asa este , dar eu am cabina mai mare la interior ca la exterior ...pai sarpele boa cum inghite un elefant ,eu de ce nu as avea cabina cu trei camere ,decomandate si incalzire centrala ?


Program lejer azi , rutina ...oare incep sa devin batran sau este pur si simplu o forma mai aparte de lehamite de clasa 1 -a ...nu stau sa analizez prea mult , ca vine noaptea si imi stric somnul ,si tot nu ajung la nici un rezultat .


Soarele incepe sa-si faca simtita prezenta , cald frumos, am trecut la maneca scurta ...in cabina pentru inceput , dar se pare ca primavara a venit si isi cere drepturile cu ..caldura .


Am contribuit din nou la reconstructia economiei italiene ... cu biscuiti , pavele autoblocante , pentru o noua statie de cale ferata pe relatia Trento - Male'...deci am facut un lucru bun , cind va fii gata peronul , o sa merg sa-i fac poze .
Va pupa nenea ...mai multe ,maine seara ca se anunta o actiune pe cinste !






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu