sâmbătă, 4 septembrie 2010

Uraaaaaaa!!! .......campania tomatelor s-a incheiat,dar si saptamina asta,asa ca voi face un rezumat si promit ca de luni voi intra in normal,adica postarea zilnica a aventurilor mele !
Ultimele curse cu rosii au fost intr-o alta zona a campiilor ferarrese,mai precis la Ostellato,un orasel micut dar ingrijit,cu mult spatiu verde .

Campurile sint rezultatul unei campanii de desecare din anii 30,si sint un adevarat labirint de canale si stradute,unde te poti pierde imediat,problema majora este insa lipsa spatiului de manevra,dar un bun sofer se descurca !
Cel mai de temut dusman este insa ploaia,ajnge cateva picaturi pe solul nisipos si adio grip,nu mai misti bestia din loc,iar vantul iti ia si sapca din cap,mai ales daca sufla dinspre mare.

Dupa doua zile la Ostellato,am descarcat casoanele di inox, undeva tot pe linga mare,la Pontelangorino,ufffaaaaa, dupa ce am facut o cursa pe strazile inguste si pierdute pe camp,dar eram vesel ca scap de ele .


Dupa care am reintrat aprope in normal,Cona,Ravenna,Vicenza,Ferrara.....sper sa nu mai aud de Zipperle in aceasta toamna !!!
Am fotografiat si o Scania care a luat foc,nu cunosc imprejurarile,dar era destul de sumbru tabloul,multe alte fotografii si un video clip......inca nu mi-am pus la punct noul suport pt camera....sper sa v-a placa .

Un control de rutina al politiei stradale ,ufffaaaa...terminat cu bine si felicitari marcheaza sfarsitul de saptamina !

Pentru luni,program de birou,plecare la ora 8 in zona Brunico,Castelbadia mai precis ,unde se construieste un tunel nou,voi face un sac de poze......se anunta o alta aventura .
Un sfarsit de saptamina cit mai bun!!!

Un comentariu:

  1. Nasule , chiar daca nu mai prinzi anul asta Zipperle, la anul te asteapta cu bratele deschise :D.

    RăspundețiȘtergere