sâmbătă, 1 septembrie 2012

Drive & fun !


Dupa relax, trebuie si putina munca nu...deci cum saptamina incepe luni....ca nu se putea miercuri , am de facut o descarcare la munte , placerea noastra ....a mea si alui Dino, dupa care o luam usurel catre Appenini cu o incarcatura pentru reparatia strazilor locale .....sa zic strazi , ca pe alocuri imi par piste ciclabile , dar asa-i relieful italian .
Caldura nu se da batuta inca , iar previziunile meteo sint sumbre, spre vineri poate sa apara ceva ploaie ...cine stie insa ....necunoscute sint caiile norilor .
In rest , materiale plastice , materiale de constructii, schele si alte componente , nelipsitele corturi pentru festivitatile de toamna, cu pasaje prin parcuri si spitale...si la sfarsit de saptamina o fuguta la Ravenna, ca poate mi-era dor de port ...printre altele era pustiu si parea parasit ...ce senzatie stranie , parca eram in casa unui mort ...uffaaaaaa,cind se va termina criza asta ?
Am uitat o chestiune un pic jenanta , dar sint decis sa scriu despre ea.....soferii de Saiz- Romania , transport persoane ....au prostul obicei sa-si arate sosetele sau incaltamintea ....punand picioare pe bordul mijlocului de transport, stiiu , si tir-isti fac la fel , o sa zica cineva , insa este un pic de diferenta intre cabina unui camion si salonul unui pasager de 12 m unde il vezi pe secund cu picioarele pe bord si cu ciorapi colorati ...asa la vedere .

Va pupa nenea !










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu