sâmbătă, 15 septembrie 2012

Drive & fun !

Dupa o duminica pe cinste , in aer liber , am reluat activitatea fara probleme , cu o livrare tot la munte ...ca de , asta am invatat , sa bat coclaurii cu dinozauru ca alti autostrazile ...numai ca se incepe saptamina cu o pauza prelungita ....probleme prin santierul cu pricina , vorbim limbi diverse eu italiana , ei germana .....si mai au si pretentii la ajutor ...pofta 'n cui herr, ca spinarea mea nu o plateste nimeni . Se pleaca de la munte spre campie , nelipsita cursa de materiale plastice .....o sa ajung tarziu, dar pina maine la 7.30 cine face pe ingineru' .....dupa care parca vad ca o sa dau o fuga prin portul Genova , ca imi este cam dor de pestii de la banchiza carbunarilor ...tot intru eu cu undita in ei . Sfarsit de saptamina cu o vizita la Capriana , strada noastra prinde forma vazand cu ochii, dupa care o tura la Imola ......nu la pista de F 1 .ci la un client de unde se incarca piersici ptr suc ......Merano ...ich liebe dich !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu