sâmbătă, 8 septembrie 2012

Drive & fun !


Am inceput saptamina rau....ajuns in garaj , lipsea canistra de apa de la camion, nimeni nu stie nimic .....au fost hotii sau cineva din interior ....cine stie, cert este ca m-am suparat destul de rau,si am considerat asta ca o lipsa de respect si un afront personal , o sa aflu pina la urma ce s-a intamplat , si voi raspunde ca atare .
O saptamina destul de stearsa , fara prea multe evenimente , unde am fost si sint inca fara o resursa vitala...apa...si injur de la o oprire la alta ....am carat de toate , din nou materiale plastice , caramida ,reziduuri non-toxice ,piatra si produse drivate...si tuf vulcanic .
A tot plouat zilele astea, noroc cu lansarea noului Volvo, care mi-a umplut sufletul de bucurie si am avut o seara super ....un pahar de vin si un spectacol pe cinste , acum cu calm studiez noua bestie, caut informatii despre comportamentul acesteia pe asfalt si off-road,si astept si lansarea la nivel national ...sper cit mai curand .
Sfarsit de saptamina pe masura....o incarcatura de prefabricate pentru un satuc uitat de lume in varful muntilor....o sa fac poze destule , sa speram ca tine timpul cu mine si colegii mei .
La buna vedere !









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu