sâmbătă, 29 septembrie 2012

Drive & fun !

Taras -grapis se duce dracu' si septembrie...duca-se pe pustii, o luna dificila si capricioasa ...ploaie ca la tropice , cald....frig ...zapada peste 1500 m , si multa munca , ramane de vazut daca a fost cu folos sau nu .
In rest , toate bune , la locul lor ...dupa o repriza de rosii, am predat silozurile de inox la baza .....nu fara injuraturi si timp pierdut ....ca e mai simplu sa plimbi 3 camioane de la o locatie la alta decat sa raspunzi la telefon ....asa vede viata un responsabil -iresponsabil , cu mintea-n colturi ...el are treaba de dimineata , cum ne permitem noi sa -l interpelam cu asemenea aiureli ....mama lui de dobitoc !
Merano , tur -retur ...mere, pere ....fructe de sezon , numai ca acasa numai ajung ...luni...marti ...miercuri ....joi...., nu ,pardon ,am ajuns joi seara ..dupa ce am facut o exceptie ..o cursa cu carbune de la Cairo .....nu ala din Egipt bre , Cairo Montenotte -Savona ....era frumos sa dau ocol piramidelor cu Dino .....poate se trezeau faraoni ....aia adevarati , ca e plina lumea de clone ...dupa care am facut un salt la munte ,cu fier ptr un santier ....frumos peisajul , ca pentru restul ....vai si amar !
Si ca sa nu uit cum se face transportul in lumea asta , ptr vineri am o incarcatura de la gater ....moroshanu' de ...zona Asti / Torino ....sa nu ploua , ca in rest al de sus cu mila .....si noi cu carca !

App, am facut citeva modificari in structura blogului, sper sa v-a placa !!!



 Va pupa nenea !

 Era sa uit , nu pot sa postez poze , pentru ca Google nu multumeste cu traficul pe care noi bloggeri il dezvoltam , acum vor si bani pentru depozitarea acestora .....o sa vad cum pot schimba platforma .....criza se simte pina la ultima poza ...pardon ,picatura !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu