luni, 19 decembrie 2011

Curios sa vad daca merge webasto-ul , de dimineata nu prea am dat importanta si la restul..adica caseta stanga , unde sint depozitate materialele mele,scule,chingi,etc.
Cind am vazut debandada aia ...organizata ...am crezut ca o iau razna .

Adica, vine meseriasu'...vede care-i defectul, strica casa omului...si la urma arunca totul la intamplare....nu se poate domnule asa ceva, este imposibil...ala era un " beeeep...beeeeppppppppp.....beepppppppppp ".....grazie !



Astazi am un program liber ales ...impus cu forta ....gravitationala , 2 livrari si 3 incarcari ...uffaaaaa, am trecut la coletarie cred...da tot nu-i bine...incarc Pink Lady....hmmmmm, nu femei bre...ce va umbla mintea in paralel cu axul drumului, mere ....pink-ul este o rasa de mar .
Am parte de o repriza de zapada .....o splendoare nu alta , noroc ca era intinsa numai pe 2 km , intre Cesena si Forli....dupa care soareeeeeeee cit cuprinde..da cu dinti .
Si uite asa din loc in loc, ca un greiere vagabond ...cu muzica dupa mine ,reusesc sa fac tot ce aveam programat .

Am plecat sa colindam
Domn, Domn sa-naltam
Cand boierii nu-s acasa
Domn, Domn sa-naltam

Si-au plecat la vanatoare
Domn, Domn sa-naltam
Sa vaneze caprioare
Domn, Domn sa-naltam

Caprioare n-au vanat
Domn, Domn sa-naltam
Si-au vanat un iepuras
Domn, Domn sa-naltam

Sa faca din blana lui
Domn, Domn sa-naltam
Vesmant frumos Domnuluï.
Domn, Domn sa-naltam

Va pupa nenea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu